Hvordan annonsere den store nyheten?

Aner ikke hvordan vi skal si det, har ikke tenkt over det enda :)
 
Jeg fortalte sambo allerede etter en svak strek at det kan se ut som at mensen ikke kommer på noen mnd, og dagen etter fikk jeg pos CB-test, som jeg tok bilde av og viste til mamma samme dagen[emoji5]
 
Vi har fortalt det til mine foreldre og søster idag:) Datteren min på 2 hadde med tegning som vi ga, også hadde jeg skrevet på teksten:
"if you think im trouble.... wait until you meet my partner in crime - Januar 2019" :)
 
Vi har kjøpt en tshorte til storebror som blir 2 år 7 mai, der det står: inne i min mammas mage ligger en liten gave. Jeg skal bli storebror . Vi tenkte å kansje ta den på han når vi feirer bursdagen hans neste helg, hvis han plutselig søler på seg og se hvor lang tid det tar før noen leser hva som står
 
Eg filmet meg selv rett etter positiv test der eg er gråtkvalt og forteller at eg har tatt 4 positive tester og er graviiid! Den har eg ut fra det blå vist til min mor, ene søsteren min og min forlover [emoji5] Mannen min var på jobb når eg testet og då var vi på FaceTime [emoji28]
 
Første gang jeg ble gravid med min mann var han offshore. Da tok jeg en body og skrev "Du skal bli pappa "termindato"" og sendte til han. Gjett om han ble glad[emoji7] sønnen min kjøpte jeg genser med "jeg skal bli storebror". Men han har blitt knust noen ganger nå så skal vente til jeg er langt på vei før jeg sier noe om det går ann å holde det skjult for en nok så smart snart 8 åring [emoji85]
 
Vanskelig! Pappan og to venninner vet. Til foreldrenen minesier jeg vel det bare som det er tenker jeg, mer personlig slik:)
 
Er endel som allerede vet det, men har planer om å kjøpe en smikke der det står: «jeg skal bli storebror» og feste den på hunden min, dermed skal jeg sende hunden inn til foreldrene mine når vi besøker dem [emoji2]

Håpte jeg kunne fortelle dem det etter TUL, hvis alt går bra [emoji177]
 
Er fortsatt veldig usikker på hvordan vi skal dele nyheten med foreldrene og søskene våre. Men til besteforeldrene tenker vi å gi garn og strikkeoppskrift på babysokker/tøfler og spørre "kan du lage disse til oldebarnet ditt som kommer januar 2019"? På den måten får vi også en haug med hjemmestrikket til nurket! Gleder meg :Heartred
 
Jeg sa det gråtende til foreldrene mine da vi sa farvel til familiehunden vår i går kveld [emoji22][emoji24] ikke akkurat planlagt, men var så livredd for at dette skulle påvirke svangerskapet, så ville bare få det ut...
 
Jeg sa det gråtende til foreldrene mine da vi sa farvel til familiehunden vår i går kveld [emoji22][emoji24] ikke akkurat planlagt, men var så livredd for at dette skulle påvirke svangerskapet, så ville bare få det ut...
ÅÅåååhh så trist å miste hunden! Har erfart det noen ganger i livet, og det er grusomt trist! Skjønner godt at du følte for å dele nyheten med dem i den settingen! :love022
 
ÅÅåååhh så trist å miste hunden! Har erfart det noen ganger i livet, og det er grusomt trist! Skjønner godt at du følte for å dele nyheten med dem i den settingen! :love022

Ja, det var helt forferdelig [emoji174][emoji22] men hun ble nesten 14 år, og har levd ett fantastisk godt liv [emoji173]️ det bare gjør vondt[emoji24]

Er så livredd for at dette skal påvirke meg selv og graviditeten min, så prøver for harde livet å slappe av, sørge men samtidig ikke stresse [emoji173]️
 
Er endel som allerede vet det, men har planer om å kjøpe en smikke der det står: «jeg skal bli storebror» og feste den på hunden min, dermed skal jeg sende hunden inn til foreldrene mine når vi besøker dem [emoji2]

Håpte jeg kunne fortelle dem det etter TUL, hvis alt går bra [emoji177]

"Åh, gidder dere enda en hund" :p
 
Er fortsatt veldig usikker på hvordan vi skal dele nyheten med foreldrene og søskene våre. Men til besteforeldrene tenker vi å gi garn og strikkeoppskrift på babysokker/tøfler og spørre "kan du lage disse til oldebarnet ditt som kommer januar 2019"? På den måten får vi også en haug med hjemmestrikket til nurket! Gleder meg :Heartred

Det har jeg også vurdert, men tror jeg fremdeles går for å bare si det rett ut.
 
Her går vi for «storebror» t-skjorte til mini :p Tenkte å ta den på når vi skal til Mallorca med hele familien i begynnelsen av juni :)
 
Kjøpte t skjorter til mine 2 små hvor det står "big Brother" og " big sister" på, så venter vi å ser hvor lang tid det tar før noen oppdager det (eldstemann er jo storebror,men Lillemor håper vi det blir reaksjoner på ift storesøster skjorten-da hun foreløpig er minstebarnet[emoji106])
 
Back
Topp