Hvor vondt skal man ha?

Og disse samme små menneskene er vi livredde for å knekke når de har kommet ut :hilarious:

Hahaha. Sant nok. Heldigvis tåler de mye mer enn vi liker å tro. Det eneste jeg synes er litt guffent er de fontsnellene som (heldigvis også) ikke har grodd når de blir født. Jeg liker ikke det «bløte» området på toppen av hodet, får litt gysninger av det. :rolleyes:
 
Det er ganske vilt. Og det høres VONDT ut, ikke minst. Men det er jo bare å se når de kommer ut; mye kraft i både spark og klypa.
Rimelig vondt ja. Spesielt når jeg skal snu meg etter å ha ligget i én stilling en stund.
Menmen, kunne vært verre :D
 
Og disse samme små menneskene er vi livredde for å knekke når de har kommet ut :hilarious:
Jeg er ikke så veldig flink til å være forsiktig med mine, så det har vært fint de har kommet på overtid, trent godt i magen og har vært i stand til å holde hodet selv fra fødsel av :)
 
Det kan du si! Jeg har faktisk hørt om, men det hører nok med til ytterste sjeldenhet, og det skulle ikke forundre meg om det er flere sammensatte årsaker heller (feks mor med benskjørhet), at gravide har fått brukket ribbein pga babyspark.

Det skjedde faktisk med min svigerinne [emoji15]!
Var visst veldig vondt :)

Har så vidt jeg vet ingen benskjørhet eller andre faktorer heller.
 
Back
Topp