Hvor var du da fødselen startet?

Begynte med kynner/rier to dager før hjemme i sofaen mens jeg så kakekrigen. Men endte med å bli satt igang dagen etterpå. (11 dager på overtid)
 
Med førstemann var i bilen utenfor sykehuset. Da gikk vannet, dro ikke til sykehuset før senere. Med nr 2 var hjemme når vannet gikk, dro til sykehuset fortest mulig.
 
Fødselen startet med milde rier hjemme på morgenen. Slik fortsatte det hele dagen. Vannet gikk midt på natten mens jeg lå i sengen og sov. Da tok riene seg kraftig opp, og det bar rett til sykehuset.
 
Vannet gikk hjemme i senga på natta
 
Jeg var på sykehuset begge gangene :) Måtte settes igang :) Selv om jeg våknet med det vi tror var rier samme dag som jeg ble satt i gang siste gangen :)
 
Lå i sengen hjemme og fikk ikke sove den natten, lå og spilte på telefonen når første rien startet klokken halv tre. :D
 
Var på sykehuset. Ble satt i gang pga scangerskapsforgiftning. Vannet måtte de ta ved 4 cm
 
På sykehuset med de to første. Igangsatt.

Nr 3 startet med rier hjemme, og avsluttet hjemme.
 
Riene startet hjemme i sengen. Tok nesten et døgn før de var så intense at vi dro til sykehuset. Vannet ble tatt under fødselen.
 
Veldig lite filmscenario. Startet hjemme begge gangene; med rier på sofaen første gang, med magesmerter i senga, andre gangen
 
Ja, si det. Er nok ikke slik som på film nei. Jeg var på føden når fødselen startet. :happy:
 
her har riene startet ved leggetid / på natt med alle 3 :)
 
Riene startet hjemme om natten.
 
Vannet gikk på turnen med 2åringen, heldigvis gikk det bare litt og litt (hodet fungerte som propp) :)
Riene starta kvelden etter, men ikke så veldig vonde :) dro inn på syjehuset og hadde da 5cm :) 2.5t etter var hun ute :)
 
Med nr1 vannet gikk hjemme om natta
Nr2 morkakeløsning om natta , var hos min mor ... heldigvis .
Nr3 riene begynte om morningen. Var hjemme.
 
Jeg var i senga, akkuratt hatt meg en ok natts søvn ;) våknet av milde rier, type som milde mensensmerter
 
Back
Topp