Hvor tidlig var du på ultralyd og så noe?

Smokk@

Gift med forumet
Junilykke2018
Jeg er bare 5+2 i dag.. Når er det i det hele tatt mulig å se hjerteaktivitet? Noen med erfaringer fra tidlig ultralyd? :)
 
Har hatt tidlig ultralyd i alle svangerskapene. Tidligste jeg har vært er 7+4, da så vi hjertet.
 
var 7+4, da kunne vi se en liten sak på 13 mm med et bankende hjerte
 
Så det er et par uker enda til det er mulig å se hjerteaktivitet :( Blir lange uker..
 
Så det er et par uker enda til det er mulig å se hjerteaktivitet :( Blir lange uker..

Hjertet begynner å slå ca 5+1, men kan være vanskelig å se så tidlig. Ville ikke forventet å se noe 5+2

Hadde selv TUL 6+6 og fikk se en blinkende prikk i en 9 mm lang kropp.
 
Vi var på ultralyd i uke 5+4. Da så vi hjertet som slo :happy:
 
Jeg var på TUL da jeg var 12+1. Da så det faktisk ut som en baby, og ikke bare som en reke. Da var det mulig å se begge hjernehalvdelene, hender, føtter, samt at man kunne sjekke nakkefold og nesebein.
 
Var i uke 6 - da fant de ingenting. I uke 7 fant de noe som tilsvarte 6+noen dager. I uke 12 fant de et sprellende foster som tilsvarte 12 :)
 
Uke 10 var jeg på ultralyd, og da fikk vi se en sprell levende baby som vifta med armer og bein :) riktignok ganske liten en da!
 
Uke 6
 
7+3 :)
 
Var i uke 7 :)
 
Var i uke 12 og de fant bare noe som tilsvarte et foster i uke 5 eller 6 som hadde sluttet å vokse. Neste gang jeg ble gravid så de en liten bønne som sprellet i uke 8 ca. :)
 
Back
Topp