hvor tidlig testet dere?

Vanillatwin

Elsker forumet
hvor tidlig begynte dere å teste denne pp? og hvor mange dager før ikm fikk dere posetiv test? hvem test brukte dere?

mange spm men vil så gjerne at det skal ha klaffet denne mnd 
 
Testet 3 dager etter jeg skulle hatt mensen, brukte den billigste testen fra boots apotek, fikk klar positiv test...
 
testet den dagen jeg ventet mensen med en clear blue
 


Vanillatwin skrev:
hvor tidlig begynte dere å teste denne pp? og hvor mange dager før ikm fikk dere posetiv test? hvem test brukte dere?

mange spm men vil så gjerne at det skal ha klaffet denne mnd 



Jeg testet faktisk 4 dager før, for jeg hadde noen billige tester liggende. De var svakt positive, og ble sterkere dagen etter. To billige fra apotek (husker ikke merke), 1 stav fra billige-tester.no. Har bestilt og venter på CB digital nå. Jeg har ikke testet siden 3 dager før IKM. Mensen uteblir, så jeg kan nok stole på de :-)
 
Jeg har akkurat testet positivt.... Trodde ikke jeg skulle ha IKM før neste helg, men det kan da virkelig ikke stemme, siden testen er så sterk! 
 
Jeg testet mandag, den var svakposetiv..... Måtte teste to til og litt sterkere... Cb digital tirsdag og der sto det gravid ;) ikm torsdag... ( tror jeg ) har litt ustabil syklus..... 26. 28. 27....... Lykke til med testing ;)
 
Testet først 3 dager før med CB. Fikk da et svaaaak kryss, så vidt man så det. Testet så med CB og billigstrimmel igjen dagen etter (som var nå på onsdag) og fikk igjen et svakt kryss og en svak strek. Slo meg ikke til ro med dette, så stakk innom apoteket og kjøpte CB digital som jeg tok 4 timer senere. Da dukket "Gravid" opp :) har IKM i dag. Er livredd for at dette er kjemisk og at mensen kommer, men får bare krysse fingrene :)
 
Forrige måned da jeg ble gravid, testet jeg først negativt 9dpo, så 12dpo.  Begge gangene med test fra RFSU - en test test tidlig, eller hva den heter.
15dpo testet jeg med CB digital, og den viste "gravid" :)

Nå har jeg kjøpt en haug med sticks fra tostreker.no - og går ironisk nok og venter på at de skal bli negative.  Det var en svak positiv strek i går, så håper den slår ut negativt over helgen.  Da er forrige graviditet ute av kroppen, og jeg er klar for en ny :)
 
testet annen hver dag hele uka.. negativ alle gangenr, men ingen tr enda så fortsatt håp
 
Jeg testet 5 dager etter IKM.
Testet med RFSU sin test som jeg kjøpte i farta på Rema 1000 ;) Den kan du teste med allerede 6 dager etter EL hvis du vil teste tidlig :)
 
Back
Topp