Hvor tidlig sender dere ut buradagsinvitasjoner?

Storebror skal ha sin første barnebursdag nå om 2 uker, sendte ut invitasjonene 2.5 uke før. ☺️
 
Ca 4 dager før. Noe tidligere enn det blir de glemt har jeg lagt merke til.

Gir gjerne en "Heisann. På mandag kommer det bursdagsinvitasjon til alle jentene i klassen for torsdag som kommer. Husk å sjekk sekken i tilfelle barna glemmer seg ut" på facebook siden for klassen.
 
Ca 4 dager før. Noe tidligere enn det blir de glemt har jeg lagt merke til.

Gir gjerne en "Heisann. På mandag kommer det bursdagsinvitasjon til alle jentene i klassen for torsdag som kommer. Husk å sjekk sekken i tilfelle barna glemmer seg ut" på facebook siden for klassen.

Gjør det samme her. Null poeng å dele ut for tidlig, da ender man opp uten gjester.
 
Ca 4 dager før. Noe tidligere enn det blir de glemt har jeg lagt merke til.

Gir gjerne en "Heisann. På mandag kommer det bursdagsinvitasjon til alle jentene i klassen for torsdag som kommer. Husk å sjekk sekken i tilfelle barna glemmer seg ut" på facebook siden for klassen.
4 dager før kan også flre til lite gjester om man har det i helger
 
Ca en uke før.
 
4 dager før kan også flre til lite gjester om man har det i helger
Jeg har aldri selskap i helger for barneselskap av den grunn at jeg liker ikke det. Faktisk. Helgene er for familien [emoji85][emoji23] Og mange benytter jo tiden til å reise bort :)

Så sørger alltid for en ukedag på en dag jeg vet det faktisk ikke er en eneste aktivitet i hele kommunen helst. Så torsdagen er en fantastisk dag for alle har jeg funnet ut. [emoji14] Eneste grunn til at barn ikke har kommet i selskap er sykdom. Og det har vært ytterst sjelden det også da.

I helgene ser jeg at enkelte har slitt mer. Fotballcuper og slikt noe har hindra folk. Ser det pga de gjerne skriver det på facebook på klassesiden.
 
Jeg har aldri selskap i helger for barneselskap av den grunn at jeg liker ikke det. Faktisk. Helgene er for familien [emoji85][emoji23] Og mange benytter jo tiden til å reise bort :)

Så sørger alltid for en ukedag på en dag jeg vet det faktisk ikke er en eneste aktivitet i hele kommunen helst. Så torsdagen er en fantastisk dag for alle har jeg funnet ut. [emoji14] Eneste grunn til at barn ikke har kommet i selskap er sykdom. Og det har vært ytterst sjelden det også da.

I helgene ser jeg at enkelte har slitt mer. Fotballcuper og slikt noe har hindra folk. Ser det pga de gjerne skriver det på facebook på klassesiden.
Her skjer det nesten alltid i helfene, er vel kun en han har vært i som har værr ukedag
 
Jeg har aldri selskap i helger for barneselskap av den grunn at jeg liker ikke det. Faktisk. Helgene er for familien [emoji85][emoji23] Og mange benytter jo tiden til å reise bort :)

Så sørger alltid for en ukedag på en dag jeg vet det faktisk ikke er en eneste aktivitet i hele kommunen helst. Så torsdagen er en fantastisk dag for alle har jeg funnet ut. [emoji14] Eneste grunn til at barn ikke har kommet i selskap er sykdom. Og det har vært ytterst sjelden det også da.

I helgene ser jeg at enkelte har slitt mer. Fotballcuper og slikt noe har hindra folk. Ser det pga de gjerne skriver det på facebook på klassesiden.
Jeg kan ikke fordra ukedager, da er ungene ofte slitne nok etter bhg og skole, og det er lekser som skal gjøres [emoji6]
Dessuten er det da ofte på et tidspunkt som gjør at man knapt rekker å hente fra bhg før det er selskap... Eller få gjort lekser med eldste. Og det er så ofte ting som ikke han kan gjøre selv, fordi det er høytlesning.


Jeg tenker at en bursdag et par timer en helgedag kontra at ungene er og leker hos kamerater i helgene er likegyldig, de er jo ikke med familien da heller [emoji6]
Eller er ikke deres barn med kompiser i helgene?
 
Vi leverer 2 uker før

Har alltid i helger, og det har aldri vært noe problem. Når eldste hadde nå, kom vel 20 av 23. Så godt oppmøte selv om det var en helg i april [emoji6]
 
Jeg kan ikke fordra ukedager, da er ungene ofte slitne nok etter bhg og skole, og det er lekser som skal gjøres [emoji6]
Dessuten er det da ofte på et tidspunkt som gjør at man knapt rekker å hente fra bhg før det er selskap... Eller få gjort lekser med eldste. Og det er så ofte ting som ikke han kan gjøre selv, fordi det er høytlesning.


Jeg tenker at en bursdag et par timer en helgedag kontra at ungene er og leker hos kamerater i helgene er likegyldig, de er jo ikke med familien da heller [emoji6]
Eller er ikke deres barn med kompiser i helgene?
Selvsagt er de med hverandre i helger også. Men ofte utenfor klassen da også. Men ofte er cuper og kamper lagt opp til helger og siden så å si ALLE er med i fotball her er så å si alle borte på det i helgene.

Torsdag her er kun lesing i lekse. Så ikke akkurat lang lekse. Og kort dag på skolen aka 1115 er dagen slutt ;)

Hva andre rundt om gjør er da valgfritt :) Her foretrekkes ukedager.
 
Her sender vi ut 4 dager før ca. Slik at foreldrene har invitasjon friskt i minne. Sender vi ut lenge før blir det glemt
 
Back
Topp