Hvor tidlig fikk dere vite kjønn?

Tjohoo123

Flørter med forumet
skal på ultralyd på fredag, da er jeg 13+3 uker på vei. Klinikken lover ingenting, men lurer på om noen har erfaring med å få se kjønn så tidlig? :)
 
Vi fikk vite gutt med førstemann i uke 12, men gynekologen understreket at det ikke var 100% sikkert. Ei venninne fikk også gutt i uke 12, men viste seg å være jente i u18. Nå venter vi ei jente, men denne gangen ville ikke gyn engang prøve å gjette i u 12 - ble 50/50 sjanse for at det var rett sa han så måtte pent vente til OUL.
 
var på tul 13+0, og hun sa at hadde hun blitt stilt opp mot veggen så hadde hun holdt en knapp på gutt, men ga det ca 60% sjanse, siden det er veldig lett å se feil så tidlig. Det ble gutt. Samme dama ymtet så vidt om det samme omtrent på samme tid med nr 1, og det ble også gutt. Men hun var veldig sånn "ikke dra og kjøp blått tøy nå da".
 
Fikk vite det på OUL i uke 18. På TUL i uke 13 ville ikke jordmor gjette fordi hun sa det var så lett å ta feil.
 
Vi fikk vite kjønn på tidlig UL uke 13+1, men jeg er fortsatt spent på om vi får beskjed om samme kjønn på OUL...gjenstår å se [emoji4]
 
Jeg fikk vite det på ordinær ultralyd på sykehuset, var da nesten 19 uker på vei:), var veldig vanskelig å se det tidligere for han lå så rart :)
 
Var til tul privat 11+5 forrige graviditet.
Gyn. fryste bildet og sa aner vi en liten penis her? Og den stakk opp 3x så høyt som omkringliggende område.

Denne graviditer var vi på samme sted.
TUL 12+5 kvalifisert gjetting, det er en jente.
 
Jeg har hele tiden trodd at det var gutt. På Oul ble det bekreftet:Heartblue
 
Uke 12. Gynekologen var skråsikker på gutt, noe som har blitt bekreftet på senere UL:)
 
Hei. Jeg ser det er lenge siden det har vært aktivitet på denne tråden, og jeg er relativt ny i dette her. Er det mange som har fått feil på tidlig/privat ultralyd før oul? Jeg var på ultralyd i går, og jordmora ville ikke si så mye annet enn at hun ikke så en guttetiss, og sa hun holdte en liten knapp på jente. Vi har to gutter fra før, så dette er veldig spennende. Selv syns jeg at jeg så både pung og penis på 3d bildet, men gynekologen tok vekk bildet i det jeg spurte. Redd hun kanskje har oversett noe jeg syns jeg så.
 
Vi fikk vite kjønn på TUL 13+1. Han var dog ikke helt sikker men det stemte med OUL. Det skal sies at sonografen vi hadde på TUL er ekstremt dyktig og spesialt på TUL, da.
 
Back
Topp