Hvor tørker dere klær?

Laufey

Gift med forumet
Assistert-jentene
Julibarna 2019
Sensommerbarna 2019
Maiskolbene 2023 :-)
Vi har ikke eget vaskerom, og jeg er så lei av å ha klesstativ stående i stua..
Nå som det begynner å bli sommer kan det jo flytte ut på altanen nå og da, men langt fra alltid.
Har tørketrommel, så har hvertfall sluppet å ha sengetøy hengende over dørene på dagsavis, men ikke alle klær kan trommeltørkes, og det sliter jo og mer på klærne.

Alternativet er å ha stativet stående på et soverom, men det er ikke ideelt heller i forhold til fukt..

Hva gjør dere andre som ikke har eget vaskerom?
 
Vi har eget vaskerom, men det er ikke så god plass der. Har fått oss takhengte tørkestativ, og det er helt topp! Dersom du har liten plass inne, vil jeg absolutt anbefale dette. Kanskje du har plass i taket på badet? Finnes i flere størrelser på https://torkestativ.no/

Du bør absolutt ikke tørke klærne på soverommet, nei:confused: Da kan det fort bli fuktig og støvete.

Dersom dere har bolig med ventilasjon, kan du sette den opp ett hakk når du tørker klær inne på vinteren. Luften ute er gjerne mye tørrere da, men om sommeren har det nok liten effekt.
 
Vi henger bak spisebordet i stuen, også har vi ett tørkestativ på badet, men jeg putter nesten alt i tørketrommel altså :hilarious: hvis ikke hverdagsklærne tåler tørketrommel så er de ikke verd å ha har jeg vokst opp med
 
Stua, og terrassen :)
Har ikke mulighet til å ha stativ på badet, eller soverom. Og irreterer meg VELDIG over det jeg også. Vi er familie på straks 8 stk. Og jeg skulle så absolutt hatt et skikkelig vaskerom med mulighet for god tørking i kjelleren. Vi har også tørketrommel så sengetøy, og håndklær går inn i den.
 
Back
Topp