Hvor store?

Cachee

November 2014 <3
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberskattene 2014 <3
Ja, hvor store er januargullene blitt nå? :) Min gutt har hele tiden vært ganske liten i forhold til de andre på sin alder, så her varer klær lenge :) Spennende å høre hvordan de andre har utviklet seg! Min sønn er nå 9,8kg og ca 79cm lang :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Jenta vår er ca 11,7 kg og 90 cm. Bruker str 92, men har ønsket oss 98 til jul da enkelte ting er litt snaue. Ser det er ganske stor forskjell på barn på samme alder i barnehagen.
 
Jeg har også ei lita ei, 9,2 kg og 80 cm :)

Sent from my GT-I9105P using BV Forum mobile app
 
Jenta vår er ca 11,7 kg og 90 cm. Bruker str 92, men har ønsket oss 98 til jul da enkelte ting er litt snaue. Ser det er ganske stor forskjell på barn på samme alder i barnehagen.

Ja, jeg har også sett at det er ganske stor forskjell på barna som er på hans alder i barnehagen :) Ganske gøy at det kan være så store forskjeller :p
 
Jeg har også ei lita ei, 9,2 kg og 80 cm :)

Sent from my GT-I9105P using BV Forum mobile app

Hehe, "kjekt" å være flere som er små ;p Vi er jo små vi foreldrene også da, så er vel ikke så rart at gutten her er liten av seg. Men, er jo kjekt at klærne varer lenge og at han ikke blir så raskt tyngre å bære, selv om han begynner å bli tung for meg nå :p
 
Ingen av oss er små, mannen er nesten 2 m høy og jeg er 173 cm :p Men hun er prematur da så jeg tror kanskje det er derfor. Ja, det er utrolig praktisk og litt kjedelig med klærne ;)

Sent from my GT-I9105P using BV Forum mobile app
 
Snuppa her er alt blitt 93 cm høy og ca 13 kg :) Ho er nest yngst i barnehagen, men ser virkelig ikke slik ut...Rager over flere av de som er en del eldre. Så vi har ikke hatt gleden av at tøyet varer lenge... Str 98 er allerede godt brukt ;-P
 
Jenta vår er 11 kg, str 86/92. Vet ikke helt hvor høy hun er, akkurat like høy som de andre i bhg som er like gamle, så helt gjennomsnittlig tror jeg :) Hun spiste seg ut av sin premature størrelse allerede v 3 måneder ;)
 
Vi har vært på toårskontoll :) Gutten her veier nå 10kg og er 80-82 cm høy, han ville ikke stå helt i ro, så det ble sånn ca mål ;)
 
Vi var på 2-års kontroll idag og endte på 12,7 kg og 89,5cm. Høyere og tyngre enn snittet, men midt på sin egen kurve. Vi foreldrene er ganske høye og hun veide 3885g da hun ble født.
 
Lillegutt er rundt 90cm og rundt 15kg:) Har ikke vært på 2årskontroll enda, så blir spennende og se da.

Har vært på 2årskontroll nå, han var 16,3kg og 92cm lang :) var for halvannen mnd siden da;)
 
Last edited:
Tett oppunder 12 kg og 88cm lang på 2-årskontrollen som var ca 14 dager etter hun ble 2 år. (Hun ble født i uke 34, og dette er uten korrigering for de ukene.)
 
Tror hun er 11-12 kg, og så er hun ca 87 cm. Bruker str 92 og 98 og 23-24 i sko. hun er større en storesøskna sine, de har alltid ligget under gjennomsnittet :)
 
Ojj, når jeg leser her så skjønner jeg virkelig hvor mye høyere snuppa er i forhold til gjennomsnittet! Ho er nå 2 år og to måneder, og i gang med str 4 år! Er drøye 96 høy nå tror jeg. Har mine tvil at jeg klarer å få ho til å sitte bakovervendt til ho er fire år skal ho fortsette å vokse slik.... :S
 
14kg mener jg sist vekt var.. så blir spennende nå på 2års kontrollen!! Ikke minst for et lite pratemonster:p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg har en skikkelig storgutt. Han var vel godt over 16 kg på 2-årskontrollen har alltid vært stor, 11 kg ved 6mnd og 13 kg ved 1 år
 
Back
Topp