Hvor store er babyene blitt?

Jeg synes føttene til babyen min er også stor! [emoji23] og har alle babyer korte armer? [emoji23] litt søtt at hendene hennes ikke når til toppen av hodet [emoji1]
Ja de har korte armen i forhold til resten bra lenge :hilarious: reagerte tilogmed på føden at han hadde så store føtter ,å de har jaggu vokst like fort som hele han, noe som vi synes er merkelig siden jeg har normal størrelse å pappan har liten fot :D
 
Snuppa vår har fortsatt bittesmå føtter, men de er runde og gode med smilehull på:hilarious: jeg tok fotavtrykk da hun var 8 uker, og nye nå ved 6 mnd, og de skiller ikke stort.
Åååh,så skjønt :love7 sånn var det med jentene her i huset også, men denne karen blir å snuble i egne føtter:hilarious: så gøy med sånn avstøpning, angrer VELDIG på att vi ikke har gjort dette med minstemann. Hvordan får du henne til å holde den i ro nå når hun er blitt så stor ?:)
 
Åååh,så skjønt :love7 sånn var det med jentene her i huset også, men denne karen blir å snuble i egne føtter:hilarious: så gøy med sånn avstøpning, angrer VELDIG på att vi ikke har gjort dette med minstemann. Hvordan får du henne til å holde den i ro nå når hun er blitt så stor ?:)

Lillegutt har stooooore føtter også [emoji23] men pappaen bruker str 46 i sko. Så ligger vel i genene haha
 
Åååh,så skjønt :love7 sånn var det med jentene her i huset også, men denne karen blir å snuble i egne føtter:hilarious: så gøy med sånn avstøpning, angrer VELDIG på att vi ikke har gjort dette med minstemann. Hvordan får du henne til å holde den i ro nå når hun er blitt så stor ?:)
Jeg har ikke tatt avstøpning, men har brukt fingermaling og laget avtrykk på fint papir. Må tviholde på foten, for beina går som trommestikker konstant:hilarious:
 
Lillegutt har stooooore føtter også [emoji23] men pappaen bruker str 46 i sko. Så ligger vel i genene haha
Åyy:D ja da har han å slektes på :D måtte måle de her om dagen for å sammenligne, men er jo ikke noen standard mål på disse babyføttene uansett så kom meg liksom ingen vei med det :joyful:
 
Jeg har ikke tatt avstøpning, men har brukt fingermaling og laget avtrykk på fint papir. Må tviholde på foten, for beina går som trommestikker konstant:hilarious:
Vet ikke helt hvor jeg fikk avstøpning fra .... :joyful: men det er iallfall Morro,men vanskelig ...
Akkorat det kan jeg se for meg , her er det ett MARERITT å få klippet/revet av tåneglene ... han sparker Å spreller som enn laks å vrir seg alle retninger :)
 
66 cm og 7720 g på 6 månederskontrollen:)
 
Vet ikke helt hvor jeg fikk avstøpning fra .... :joyful: men det er iallfall Morro,men vanskelig ...
Akkorat det kan jeg se for meg , her er det ett MARERITT å få klippet/revet av tåneglene ... han sparker Å spreller som enn laks å vrir seg alle retninger :)

Å Gud som jeg hater å klippe negler både på føtter og hender. Det er jo heeelt umulig med alle små fingre og tær som vrikkes og vendes i alle retninger [emoji23] og de vokser jo så fort!!! Må jo klippe de hele tiden!!!
 
Å Gud som jeg hater å klippe negler både på føtter og hender. Det er jo heeelt umulig med alle små fingre og tær som vrikkes og vendes i alle retninger [emoji23] og de vokser jo så fort!!! Må jo klippe de hele tiden!!!
Vokser fort ja :nailbiting: her er han helt besett på å ligge å klore seg i hodet å nedover kinnene når han holder på å sovne , så mange morgener når lyset har kommet på har jeg fått sjokk over hvor mye skade de pittesmå neglene klarer å gjøre på kort tid:nailbiting: river/biter av neglene på hendene hver 3 dag, vokser som ugress...
 
Vet ikke helt hvor jeg fikk avstøpning fra .... :joyful: men det er iallfall Morro,men vanskelig ...
Akkorat det kan jeg se for meg , her er det ett MARERITT å få klippet/revet av tåneglene ... han sparker Å spreller som enn laks å vrir seg alle retninger :)
Ja du de tåneglene altså, DE byr på utfordringer:hilarious:
 
Har en liten datter på 3 mnd og 13 dager i dag

Ved fødsel :
Vekt: 3280kg
Lengde: 52 cm

3 mnd
Lengde: 63cm
Vekt: 8020kg
 

Vedlegg

  • 99AD204C-1EE3-40F8-9B59-31772722596F.jpeg
    99AD204C-1EE3-40F8-9B59-31772722596F.jpeg
    521,1 KB · Visninger: 49
Har en liten datter på 3 mnd og 13 dager i dag

Ved fødsel :
Vekt: 3280kg
Lengde: 52 cm

3 mnd
Lengde: 63cm
Vekt: 8020kg
Så søt:Heartred nøyaktig like tung som min jente ved fødsel! Men frøkna her bare 47 cm så hun vsr god og rund.
 
Back
Topp