Hvor store 3 mnd gamle babyer

Sazzaz

Elsker forumet
Aprilbarna`15
Hvor store har alle våre små blitt? [emoji2]

Vi var på 3 mndskontroll nå på tirsdag og lille troll er blitt 61 cm og 7,5 kg [emoji85] [emoji87] tung gutt, akkurat som storebroren var [emoji14] spiser, vokser og trives vertfall [emoji7]
 
3-mndkontroll på fredag i forrige uke, da var snuppelura 62 cm lang og veide 5,8 kg. Snart like lang som hele vognbagen sin! :wideyed:
 
Mini er 3 mnd i morgen, men skal ikke på kontroll før om et par uker. Veide han forrige uke da og da var han 7440g. Så tipper han er 7,6 nå. Sist jeg målte lengden for flere uker siden var han 64 cm, så gleder meg til å se på neste kontroll. Skikkelig lang gutt
 
Min er 4 mnd i morgen, men på tremånederskontroll var han 6200 gram og 61 cm. [emoji4] Født 3 uker for tidlig, men er nå på gjennomsnittsvekt. [emoji106]
 
Lille er 3 mnd i morgen, var på kontroll for fire dager siden. Han var 58.5 cm og 6060 g. ❤️
 
Vi var på kontroll forrige uke, da var hun 58 cm og 5170 gram :) tre måneder på tirsdag!
 
Han var tre måneder på dagen på kontrollen. Han veide da 6,4 kilo og var 62 centimeter lang :).
 
Han var 65 cm og 6500 g :) 3 dager før 3 mnd. Lang liten mann :D
Uvant med stor baby, da han er på samme str nå som søstra var ved 5-6 mnd :eek:
 
Her var lillegull 5980g og 59,8cm.
 
Back
Topp