hvor stor er sjansen for flere sa?

Tidabæibi sin mamma

Elsker forumet
Skrev det samme spm i den andre linken min, men er litt utålmodig av meg. Hadde nettopp en sa, men ble gravid igjen med engang. er redd for at det skal skje igjen. Vil vil vil så gjerne beholde den lille spiren.

Hadde supervondt i rygg/mage i dag. Men er absolutt ikke sikker på om det bare var treg mage/luft.... I kveld kom det en dråpe blod. Noe som kan være spotting???? Prøver å roe meg ned, men kjenner at panikken lurer.

Er det noen som har mistet flere ganger? Er det stor fare for å miste en gang til etter en sa? Vet ikke om jeg skal si til mannen at jeg blør igjen. Orker ikke legevakta på en stund. Har bestilt time til lege neste uke.

Håper noen vet noe!!!

Klem
 
stort sett sier man at sjansen for sa er mindre hvis du først har hatt en, MEN det kan forekomme ved livmor problemer og at andre fysiske ting er hinder for svangerskap.
Dessverre er det sånn at man får ikke nærmere utredning og undersøkelser med mindre du har hatt 3 sa.

Lett blødning i starten av svangerskapet er vanlig, og det er sjelden som sagt at man får lettere sa når du alt har hatt en.
 
Takk Aftenstjerne! Jeg trenger teskje. Hvilke andre fysiske ting kan være til hinder for et svangerskap?
 
Får satse på at det er mindre sjanse nå.
 
ORIGINAL: bæibi

Takk Aftenstjerne! Jeg trenger teskje. Hvilke andre fysiske ting kan være til hinder for et svangerskap?

Er ingen ekspert der, men tror kanskje cyster, dårlig livmorhals, og sånne ting. Men egentlig vet jeg ikke så mye.
Lykke til, hvor langt på vei er du igjen?
 
er ikke helt sikker egentlig. tror det er tre uker???? Har ingen menssyklus å gå utfra siden jeg ikke har hatt mens etter sa. Svak livmortapp har såvidt jeg vet bare noe å si hvis det er sent i svangerskapet.

Har lest litt på lommelegen nå, ble ikke så mye klokere. Hvis det blør mer ringer jeg legen.
 
Hei bæibi!

Vil bare ønske deg lykke til jeg. Det går sikket bra. Du har vært utrolig heldig som ble gravid igjen med en gang!

Kos deg masse i svangerskapet!

M
 
Back
Topp