Hvor stor aldersforskjell er det mellom deg og kjæresten/samboer/mannen/kone?

Og hvem er eldst?
Her er jeg ([emoji1327]) 6 år eldre enn samboer ([emoji137]‍♂️). Jeg legger jo ikke merke til aldersforskjellen, men av og til (som i sta) slår det meg: da jeg var 19 var han 13 [emoji50]
Og så tror jeg at det er litt uvanlig at dama er eldre enn mannen? Men vet ikke om det stemmer. Så ble litt nyskjerrig: hvordan er det hos dere?
Her er mannen 9 år eldre enn meg :) 20 og 29 da vi møttes
 
3 år 4 mnd [emoji23]
 
Jeg er 5år eldre en min, men det merkes ikke.. tror vi er kommet så langt i livet at alder bare er ett tall [emoji4]
 
Sukk.. jeg er faktisk 12 år eldre. Men det er det aldri noen som tror på. Jeg får høre jeg ser mye yngre og han ser eldre ut. Vi traff hverandre vis noen felles kjente så ingen tenkte på å spørre den andre om alder. Vi datet derfor en stund før vi fant det ut, men da var vi allerede forelsket. Jeg hadde aldri vært sammen med noen yngre før så husker jeg syntes der var skikkelig flaut å si til andre.. men nå er det ingen som tenker på det lenger. Men nå er vi også midt i livet så hadde nok vært værre om vi var i tidlig 20 årene eller noe sånt..
 
Jeg er 4 år eldre enn kjæresten :) Men han er tidvis 10 år eldre enn meg i hodet :hilarious:
 
13 år mellom meg og kjæresten min. Han er eldst. Vært sammen snart 2 og et halvt år, og vi har det veldig fint sammen [emoji173]️ Gleder oss veldig til å møte jenta vår som kommer i september [emoji1348][emoji175]
 
Back
Topp