Hvor spandabel er tannfeen?

Evette

Gift med forumet
Hos dere? [emoji14] og tar den med seg tannen? Eller får barnet beholde tannen og penger?
 
Som regel spørs det litt på lommeboka. Ikke alltid jeg har løst. Så hendt at tannfeen kom mens de var på skole for hu hadde så travel natt. Tar med tanna.

Men som regel blir det 30 kr.
 
Tror 20-30. Har tenkt å la tanna ligge igjen fordi det gjorde vår tannfe:) så kan hun spare på de i et skrin.
 
Tannfeen her hjemme er glemsk... ligger ei tann i ett glass på bader nå og der har sen ligger en ukes tid...
 
Tannfeen her hjemme er glemsk... ligger ei tann i ett glass på bader nå og der har sen ligger en ukes tid...
Huff [emoji14] kanskje barna kan hjelpe å lage en huskelapp til tannfeen? Kan henges på døra til badet elns? :) skjønner godt at tannfeen glemmer når det er så mye å gjøre i en hverdag :)
 
Jentungen blir glad for 1 kroninger og hun, så her er det det som finnes i lommene til mor, som oftest ikke mye mynter :p

Tennene ligges i en sølvboks som hun fikk til dåpen, men det vet ikke hun enda :)
 
Han får det vi måtte ha av mynt, har fått fra femten til tjuefem kroner til nå. Her har vi som tradisjon at tanna ligger igjen sammen med pengene.
 
Vane med å ta med tannen (legges i egen boks) og legge igjen 20 kroner eller noe smått :)
 
Tannfeen gir 20,- og tar selvsagt med tannen.
Dersom tannfeen gir to 10,- i steden for en 20,- er det jubel i huset :hilarious:
 
Husker når jeg var lita putta jeg tanna i et glass med vann å våknet opp dagen etter med 20 kr i glasset, tenker å gjøre likens med mitt barn.
20 for en vanlig tann og 50 for en jeksel.

Tann feen blir nok å ta tennene da de kan brukes til å dyrke stamceller :)
 
Tannfeen gir 20,- og tar selvsagt med tannen.
Dersom tannfeen gir to 10,- i steden for en 20,- er det jubel i huset :hilarious:
Prøvd bare kronestykker? Kan komme billig unna da
 
Back
Topp