Hvor sover deres lille på natten?

Mams1987

Elsker forumet
Sommerfuglene 2017
Januarlykke 2020
Oktoberbarna 2021♡
Hvor sover deres lille på natten? Her vil lillegutt kun sove oppå meg :) Blir litt lite søvn i lengden dessverre for det om det er veldig koselig. Usikker på hvordan vi kan venne han til noe annet. Han vil feks ikke ligge i babynest mellom oss i sengen. Det har han ikke villet siden han ble født. Forsøkte en periode å la han ligge i mellom oss uten madrass, men heller ikke det fungerte. Pga vondt i magen blir det veldig mye ynking og kaving når han ligger alene.
 
Hun sovner på puppen, liggende amming. Bytter side et par ganger i løpet av natten. Mye søvn både på meg og baby men jeg aner ikke hvordan vi skal venne henne av med det når den tid kommer.
 
Husk at dette er 4.trimester da [emoji1] baby trenger tid til å venne seg til et liv utenfor livmoren. Dette går seg til av seg selv etterhvert :) hilsen 4 barns mamma [emoji1]
 
Jaa vet det er tidlig osv, og er veldig koselig å ha han sammens med meg. Bare nysgjerrig på om det er flere som har babyer sovende oppå seg på natten :)
 
Jeg har hun sovende på meg og ved siden av meg. Ammer for det meste liggende. Eneste måten å få søvn på her i huset, for hun kaver mye pga vondt i magen. Vil ikke stresse med rutiner og avvenning enda. Vil nyte min siste spedbarn periode.:dummy1: Og siden dette er mitt tredje barn vet jeg av erfaring at de lærer å sove selv, på egenhånd og i egen seng på et eller annet tidspunkt i utviklingen.
 
Hun her har nesten ikke sovet andre steder enn oppå eller inntil meg eller mannen. Av erfaring så går ikke dette over med det første... Ikke vits å bekjempe det hvis man har lyst til å sove noe som helst selv, det er i hvertfall min erfaring, er glad jeg er der hvor jeg bare nyter. Før man vet ordet av det så er hun fem år og har ikke tid til en kos engang...
 
Har allerede fått lagt henne fra meg litt. Det gjør hverdagen lettere å takle. Spesielt om kvelden, når hun sovner for natten. Men på dagtid er det fortsatt mye kos på brystet
 
Hun sover i egen seng ved siden av vår. Legger henne mellom 22-23 så sover hun til 05.30 ca og får mat og ny bleie. Sovner da igjen hos meg, så står vi opp i 09-10 tiden :Heartpink:)
 
Sover oppå meg. Ble litt stresset i starten, for jeg sovnet for så å våkne redd for om hun hadde fått nese og munn tildekket. Også sov jeg ikke så godt uten å kunne bevege på meg. Men nå har jeg vennet meg til å ha henne der, og syntes det er koselig. Og har kommet inn i en rutine der jeg klarer å holde meg våken til hun er ferdig med å spise, så legger jeg henne litt bedre til rette på rygg eller siden på brystet mitt, slik at jeg vet at hun ligger trygt. :)
Legger jeg henne for seg selv våkner hun med en gang, så det stresser vi ikke med enda. (Hun er 7 uker.)
 
Hvor sover deres lille på natten? Her vil lillegutt kun sove oppå meg :) Blir litt lite søvn i lengden dessverre for det om det er veldig koselig. Usikker på hvordan vi kan venne han til noe annet. Han vil feks ikke ligge i babynest mellom oss i sengen. Det har han ikke villet siden han ble født. Forsøkte en periode å la han ligge i mellom oss uten madrass, men heller ikke det fungerte. Pga vondt i magen blir det veldig mye ynking og kaving når han ligger alene.
Har dere forsøkt å gi ham minifom??
 
oppå oss på dagen, men på natten så sover hu i senga si ved siden av vår. hu sovner oppå oss også legger vi hu i senga si når hu har sovna.
 
Back
Topp