Hvor og hvordan traff du mann/partnern din?

Aicelain

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
Oktoberlykke 2019
Ikke akkurat babyprat men... Hvor og hvordan traff du mannn/partneren din :)?
Vår historie er litt rar da:
Vi ble kjent via en tidligere veninne i 2013. I disse digitale tider startet det med at hun sendte han en Snapchat av meg mens jeg drakk og tulla med en cola med navnet hans på :laughing002(det var brus med navn på den sommeren). han synes det var så morsomt at han måtte finne ut hvem colajenta var og spora meg opp ;) litt morsomt å tenke nå nesten 5år etterpå at den colan ledet til denne nye verdensborgeren i magen min:love017
 
Vi møttes på trening i 2013, 2 år før vi ble kjærester. Vi trente mye sammen før vi i 2015 tok en kaffedate (som forøvrig var første gang vi møttes utenfor treningen). Siden vi kjente hverandre godt før første offisielle date så gikk det fort fra kaffe til kjærester til samboere og nå snart foreldre :)
 
Vi bodde i hver vår landsdel. Var med venninnen min på besøk til søsteren hennes som flyttet dit pga hun hadde funnet seg en mann der. Traff mannen på nyttårsfest og falt pladask. Flørtet det jeg kunne, og etter en stund tok han hintet. [emoji23] jeg var 17 og han var 19. Siden var det oss. [emoji4] vi feirer 14 år 4 april [emoji4]
 
Vi møttes 16.februar 2013 da jeg jobbet som geitebudeie. Bonden jeg jobbet for syntes jeg burde gå på bygdefest. Han kjente en singel bonde, som han spurte om ikke ville ta meg med. Det gjorde han. Han falt pladask og ville ikke gi slipp. Jeg var litt mer usikker. Men vi snakket sammen hver kveld på messenger. Og en dag inviterte han meg for å feire bursdagen sin 20. Mars. Jeg sa ja til det. Spurte hva han ønsket seg. Svaret var meg. Jeg reiste i bursdag, og der ble jeg [emoji13] og nå 5 år senere har vi fått barn nr 3.
 
Vi traff hverandre på byen under slottsfjell sommeren 2014. Han flyttet inn til meg i januar 2015 også kjøpte vi sammen i april. Alle syntes vi var gale for å kjøpe sammen før vi hadde kjent hverandre i 1 år :p de regnet med at det kom barn veldig raskt, Men vi ventet en stund før vi tenkte på barn. Rart å tenke så mye som har skjedd på under 4 år!
 
Vi så hverandre på videregående første gangen, men møttes først ute på byen noen år senere. Jeg hang litt sammen med en kompis av han og han med en venninne av meg, men vi fant fort ut av vi to var en mye bedre match [emoji14] Nå sitter vi her, gift med 3 barn, 13 år etter [emoji173]️
 
Vi møttes på fest i hjembygda til mine besteforeldre, der jeg var på sommerferie. Samboer sin hjemplass [emoji4] Etter den festen har det vært oss to [emoji173]️ jeg var 19 og han 23 da vi møttes, og det er 10 år siden til sommeren [emoji4] Har nå to nydelige barn sammen - ei jente på 3 p
 
Vi møttes på fest i hjembygda til mine besteforeldre, der jeg var på sommerferie. Samboer sin hjemplass [emoji4] Etter den festen har det vært oss to [emoji173]️ jeg var 19 og han 23 da vi møttes, og det er 10 år siden til sommeren [emoji4] Har nå to nydelige barn sammen - ei jente på 3 år og lillebror på 9 dager [emoji173]️
 
Vi er fra samme plass, en liten sørlandsby der alle kjenner alle, men han er fire år eldre så har aldri vært i samme omgangskrets. Etter at jeg begynte å jobbe på pizzarestauranten til moren hans ([emoji85]) hvor han stadig var innom og vi dreiv å flørta litt, endte vi opp på samme nachspiel etter en tur på byen, og da var det gjort [emoji173]️ 10 år siden, har vært gift i snart 4, og barn nr 2 [emoji170][emoji170]
 
Vi er fra samme plass, en liten sørlandsby der alle kjenner alle, men han er fire år eldre så har aldri vært i samme omgangskrets. Etter at jeg begynte å jobbe på pizzarestauranten til moren hans ([emoji85]) hvor han stadig var innom og vi dreiv å flørta litt, endte vi opp på samme nachspiel etter en tur på byen, og da var det gjort [emoji173]️ 10 år siden, har vært gift i snart 4, og barn nr 2 [emoji170][emoji170]
Så gøy :) jeg som selvutnevnt pizzaholiker må jo si at pizza leder jo bare til gode ting :D
 
Vi traff hverandre på byen under slottsfjell sommeren 2014. Han flyttet inn til meg i januar 2015 også kjøpte vi sammen i april. Alle syntes vi var gale for å kjøpe sammen før vi hadde kjent hverandre i 1 år :p de regnet med at det kom barn veldig raskt, Men vi ventet en stund før vi tenkte på barn. Rart å tenke så mye som har skjedd på under 4 år!
Når man merke det er full klaff med noen ser heller ikke jeg problemer med å gå «all in» og kjøpe hus :) koselig historie
 
Vi møttes 16.februar 2013 da jeg jobbet som geitebudeie. Bonden jeg jobbet for syntes jeg burde gå på bygdefest. Han kjente en singel bonde, som han spurte om ikke ville ta meg med. Det gjorde han. Han falt pladask og ville ikke gi slipp. Jeg var litt mer usikker. Men vi snakket sammen hver kveld på messenger. Og en dag inviterte han meg for å feire bursdagen sin 20. Mars. Jeg sa ja til det. Spurte hva han ønsket seg. Svaret var meg. Jeg reiste i bursdag, og der ble jeg [emoji13] og nå 5 år senere har vi fått barn nr 3.
Denne var søt :love017 geitbudeia som fant seg bonde:) så koselig
 
Vi møttes på vei til en festival i Portugal for 6 år siden. Jeg ble med ei venninne jeg møtte på fest 6mnd før. Vi var fire som kjørte dit med bil, ble en veldig hyggelig reise [emoji4] Ett år etter ble vi mer enn bare venner. Nå fem år etter det venter vi vårt første barn [emoji7][emoji173]
 
Vi møttest da vi jobbet i samme prosjekt på jobb. Jeg var konsulent og han fast ansatt[emoji5] Det tok litt tid før jeg fant ut at han var singel, men jeg oppdaget fort at han var en veldig bra mann og at vi hadde mange felles interesser[emoji5] Jeg var den som først kontakt utenom jobb, og etter det har det kun vært oss to[emoji173]️
 
Back
Topp