Hvor ofte veier du deg?

Venessiela

Forumet er livet
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
Maiblomstene 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
?
 
Minst 1 gang for uken, men gjør det mer av vane. Stoler mer på hvordan jeg føler meg og hvordan klærne sitter :)
 
Ytterst sjeldent, en gang innimellom hos fysioterapeuten.
Hjemme har vi ikke vekt. :)
 
Selv merker jeg meg heller hvordan klærne sitter på :p Vekta går jeg litt for sjelden på...
 
Flere ganger i uka.
 
Når jeg ikke er gravid, hver dag. Da ser jeg de naturlige svingningene. Kan fort gå opp en kilo og ned igjen samme uke avhengig av hvor mye vann jeg har i kroppen og sånn. Så noterer jeg og forsøker å gå ned en kilo hver måned. Jevnt, rolig og stabilt. Men nå er jeg gravid så da får vekta hvile ;)
 
Veier meg om morran.
Da føler jeg at jeg har litt mer kontroll
 
Innimellom til vanlig. Nå er jeg med i Slankekrigen og veier meg hver dag 1-2 ganger. :p Vil ikke ha noen overraskelser.
 
Jeg veier meg når jeg får lyst. Vi har sånn vekt med fettprosent osv. Synes det er veldig fascinerende! Skriver inn i helse-app av og til
 
Blir en gang i blant da jeg fødte for 2 mnd siden og har bare sjekket hvor mye jeg har gått ned siden fødsel. Men vanligvis pleier jeg omtrent aldri å gjøre det da jeg før (var yngre/videregående ) var litt for opptatt av mat og vekt. Ser mest på åssen klær sitter på kroppen :happy:
 
Bare når jeg må, når kidsa er på HS kontroll:p
 
Back
Topp