Hvor ofte tisser dere ?

Arielle_

Forumet er livet
VIP
❤ Aprilbarna19 ❤
Jeg føler jeg må så SYKT ofte på do... var nettopp,drakk et glass juice og nå må jeg igjen...
Jeg er litt redd jeg har UVI...

MEN,det skal sies at jeg er en som har hatt UVI ofte,og det gjør SÅ INNI HELVETE vondt at det er ikke noen tvil liksom... kommer BANG og jeg jeg har det.

Har hørt man kan ha UVI når man er gravid uten å kjenne det men er ikke det lenger ut i svangerskapet?
Er bare 3+4 liksom... I teorien skal jeg jo ikke egentlig vite jeg er gravid enda,så kan det være jeg bare har en utrolig liten blære ?
Svir ikke når jeg tisser,men har den ubehagelige følelsen i blæren liksom.. men usikker på om det bare er fordi livmoren presser på blæren...eller hormoner osv..
Noen erfaringer?
 
Er jo veldig vanlig å tisse oftere når man er gravid, så det er fullt mulig at det bare er et vanlig graviditetssymptom[emoji4] Hos meg varierer det fra dag til dag (og hvor mye jeg drikker), men det er definitivt oftere nå enn før jeg ble gravid, til tider opp mot 3 ganger pr time[emoji12]
 
Synes ikke jeg gjør stort annet enn å løpe på do :p partyblæra mi har tatt ferie, bare håper jeg slipper å stå opp om natta for å gå på do! :D
 
En ting er hjemme, men merker det godt på jobb. Når jeg jobber kveld er jeg alene 4 timer uten mulighet til å gå på do :wideyed: passe digg når jeg kan stenge gitteret og løpe på pauserommet da. :p
Å herlighet,du kan jo nesten ikke drikke noe på ettermiddagen heller da:eek:
 
Back
Topp