Hvor ofte spiser hele familien middag sammen?

Hver dag, så sant jeg ikke er på reise :) Av og til er mannen litt sen hjem, men kommer som regel før vi er ferdige å spise :)
 
Hver dag. Forutenom når mannen er på jobbreise.
Jeg er hjemmeværende så har middag klar til kl 15.30.
 
Hver dag, men vi er bare to enda! Blir kanskje vanskeligere når barnet vårt kommer til og etter hvert har alskens aktiviteter.
 
Som regel spiser vi alltid sammen, bortsett fra når sambo har senvakt.
 
Ca 4 av 7 dager. Eller alle dager der jeg ikke jobber kveldsvakt :)
 
6 eller 7 ganger i uken.
Sambo dropper noen ganger middagen om han begynner tidlig på kveldsjobbing, og jeg jobber alltid overtid dersom det er møte på kvelden så da kommer jeg ikke hjem før sent.

Da spiser vi/de andre sammen og jeg/han tar oss noe kjapt på jobb.
 
Så lenge jeg ikke jobber er det hver dag :) Ellers er det alt fra 0-4 dager i uka hvor gutta spiser middag uten meg :)
 
Hver dag ene uka, 4 dager andre uka pga mannens seinvakter.
Så egentlig ganske ofte.

Når det kun er guttungen og jeg prøver vi å holde samme rutiner som ellers. Men kan skeie ut av og til med kjøttkake/fiskekake på gaffelen mens vi ser på film! Spesielt nå når mammaen er høygravid og kjempesliten på ettermiddag og kveld!
 
Omtrent 6 dager i uka, når eldste er på dans lager jeg middag til hun kommer derfra så spiser vi da. Minste spiser ikke middager så prioriterer da heller å spise middag med eldste. Så spiser min far med oss omtrent hver dag.


Jobber jeg seint så spiser barna med min mor som passer de og jeg dropper middagen.
 
Hver dag med unntak av når far har senvakt 1-2 ganger i uken, eller jeg er på skolen (hver 4.uke), men en av oss spiser med junior uansett, også varmer den andre opp sin mat når den kommer hjem. :)
 
Hver eneste dag :)
 
Hver dag :)
 
Back
Topp