Hvor ofte spiser hele familien middag sammen?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Hvor mange ganger i uken spiser hele familien (alle som bor sammen) middag sammen??
Og hvordan løser dere det de dagene dere ikke får spist sammen?
 
Vi spiser sammen hver dag i grunnen.

Skjer en gang innimellom pga møter på oss begge på jobb, men det er kanskje i gjennomsnitt 2 ganger i mnd.

De gangene vi ikke spiser sammen så spiser de 3 som er hjemme middag sammen. Og det betyr at hvis samboer er borte så står det fiskeboller i karrisaus på bordet [emoji13]
Det vil ungene ha da pappa er borte, for det spiser ikke han [emoji13]
 
Spiser sammen hver dag, hvis ikke det er noe som dukker opp en sjeldent gang som gjør at en av oss mangler ved middagsbordet. :)
 
Så å si hver dag. Middagen er klar som regel idet mannen kommer inn døra. Men de dagene han jobber overtid får han middag på jobb.
 
Vi prøver å spise middag sammen hver dag [emoji4] hender jo at en av oss er borte eller opptatt.. Men somregel så er det familie tid [emoji4] samme gjelder for frokost [emoji4]
 
Spiser sammen hver dag. Utrolig skjeldent vi ikke gjør det.
 
I utgangspunktet hver dag.

Det hender at en av oss ikke kommer hjem. Men det et unntaket.

Et fast unntak er januar og februar, siden jeg er regnskapsfører. Da jobber jeg overtid og spiser middag på kontoret 2-3 dager i uka.
 
Hver dag - med mindre det er et møte, fotballkamp, bursdag o.l som gjør at en ikke er der.
 
Nå er vi bare 2 foreløpig, men vi spiser alltid middag sammen. Er jo sjelden gang en av oss spiser ute med venner uten den andre, men stort sett middag sammen :)
 
Kommer an på hvor mye mannen jobber, i perioder er det mye overtid. Men de dagene han må hente barna spiser vi alltid sammen. 4-7 dager i uken da
 
Hver dag, såfremt det ikke er noe ekstraordinært eller at kjæresten jobber :)
 
Mannen jobber av og til litt ymse tider, eller er på arrangementer så han ikke rekker, men for det meste spiser vi alle sammen. Hvis ikke han kan, lager jeg bare middag til oss andre, så får han spise rester.
 
Back
Topp