Hvor ofte skal du på kontroll?

Kicks

Gift med forumet
Assistert-jentene
Hvor ofte skal du på kontroll?
Har du fått antydning til hvor lenge som er max du kan gå før du blir satt i gang?
 
Her var jeg på OUL uke 18+5, da sa hun at jeg ble satt i gang uke 38 om de ikke var komt enda. Men både gynleger og jordmødre sier forskjellige ting alle sammen, så jeg blir egentlig ikke helt klok på det..

Skal på vekstkontroll i uke 24+0, og da sa hun sist at jeg skulle inn på kontroll hver 4.uke fra da.
I tillegg skal jeg gå til jordmor i kommunen midt mellom kontrollene på sykehuset.
 
Har hatt kontroll annenhver uke på sykehus etter OUL, og etter uke 30 skal jeg dit hver uke. Går ikke hos kommunal jordmor i tillegg. Har jordmor hver gang på sykehus, og så er det lege i tillegg på annenhver kontroll. Med ultralyd. Så føler vi blir godt passa på ja :)
 
Har hatt kontroll annenhver uke på sykehus etter OUL, og etter uke 30 skal jeg dit hver uke. Går ikke hos kommunal jordmor i tillegg. Har jordmor hver gang på sykehus, og så er det lege i tillegg på annenhver kontroll. Med ultralyd. Så føler vi blir godt passa på ja :)
Hva er grunnen til at du skal ha så ofte på sykehus? Er de eneggede eller deler de morkake eller noe?
 
Hva er grunnen til at du skal ha så ofte på sykehus? Er de eneggede eller deler de morkake eller noe?
De er toeggede. Og det var visst standard oppfølging for tvillinggravide på sykehuset fikk jeg beskjed om.
Deler ikke morkake heller nei.
 
Jeg skal på hver 14 dag etter oul som er i morgen. Mine er eneggede og deler morkake, så slik jeg forsto det medfører det litt mer risiko og dermed mer oppfølging.
 
Velstkontroll hver måned, og annenhver uke til kontroll hos JM.
 
Jeg var i uke 23+2 og skal igjrn 4 uker etter det. Regner ned det blir tettere etter dette :)
 
Aner ikke enda, er bare 10+0, men har første time på sykehuset når jeg er bare 11+4.
 
Back
Topp