Hvor ofte har dere sex?

Litt opp og ned i grunn, av og til annenhver dagtog noen ganger en gang i uka :) Er gravid igjen, så er så trøtt om kveldene, men hadde det vært opp til meg så hadde vi hatt det hver dag :D
 
Normalt sett ca hver dag.
Men nå med fødsel rett rundt hjørnet (11 dager til termin) og jeg føler meg sliten og tung, så har det blitt ca annenhver dag[emoji28]
 
egentlig ganske sjeldent, noe som vi har snakket om så vi ikke går med motsette tanker om hyppigheten på sex:p men nå er vi prøvere så da blir det klart hyppigere
 
Altfor sjelden pga mange ting, begge savner det, men har ikke passet på lenge. Begge ønsker et par ganger i uken, så satser på at vi klarer å få det til snart [emoji4]
Da vi prøvde å bli gravid ble det ganske så ofte, det var veldig fint.
 
Hver dag, noen ganger to ganger daglig og har vel egentlig holdt på slik siden vi ble sammen [emoji85] vi går begge hjemme uten mye stress, så forholdene ligger vel til rette for oss [emoji28]
 
Ca 1 gang i uken , noe jeg egentlig syns er for lite. Men han har mye stress på jobb å sliter litt med lysten. Så tar litt tid å bli gravid pga dette :/ Skal gjøre en ekstra innsats denne måneden å mase ofte :p
 
Allt før skjellden. Blir så trøtt og sliten att det er ikkke ofta ennergi till det
 
Opp og ned fra uke til uke. Alt fra hver dag til kanskje en gang i uka. Alt etter hva som passer og hva vi orker. [emoji4]
 
Det varierer. I perioder kan det skje hver dag, mens andre ganger går det lang tid i mellom, men det er ikke noe vi tenker så mye over. Sex er bonus. :)
 
Litt opp og ned. Vi prøver å bli gravid å synes kanskje vi ikke er så aktive som vi burde for å lykkes. Men begge har hatt mye på jobb siden jul. Å da er vi så slitne når vi kommer hjem at jeg ofte sovner på sofaen :(
 
I følge meg, for sjeldent!
Kan gå flere mnd inni mellom.
Og andre ganger kan vi gjøre det vær dag i flere dager. Hos oss er det han som er bremsen. Han trenger MYE mere søvn enn meg. Og jeg trenge mere sex enn han :rolleyes: I ferier kan det være noen ganger til dagen hele ferien...
 
Hver morgen og annen hver kveld fast. Men to/tre dager av uken har vi sex 4 ganger i døgnet .
Vi har begge høy sexlyst for hverandre.
 
Back
Topp