Hvor ofte har dere sex?

En tråd i 'Familieliv og samliv' startet av Gruseduse, 10 Nov 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp | Last ned vår BV-forum app
  1. Heffalompenbaby Flørter med forumet

Vi har sex ca annenhver dag. :)

2. Frk.Blom88 Forumet er livet Desemberlykke2017

Litt opp og ned i grunn, av og til annenhver dagtog noen ganger en gang i uka :) Er gravid igjen, så er så trøtt om kveldene, men hadde det vært opp til meg så hadde vi hatt det hver dag :D

3. Tigerlilje Gift med forumet Aprillykke 2017

Ca hver andre dag

4. strikkemamma Gift med forumet August 2018

Opp og ned, men ca 1 gang i uka

5. Moderator Tonje Elsker forumet Moderator ⭐️ Babyverden Stab ⭐️ VIP

Dytter litt på denne :)

6. Novembernøste2017 Andre møte med forumet

Normalt sett ca hver dag.
    Men nå med fødsel rett rundt hjørnet (11 dager til termin) og jeg føler meg sliten og tung, så har det blitt ca annenhver dag

7. VioAur<3 Elsker forumet August 2018

egentlig ganske sjeldent, noe som vi har snakket om så vi ikke går med motsette tanker om hyppigheten på sex:p men nå er vi prøvere så da blir det klart hyppigere

8. Fregnefanten Forumet er livet *Aprilbaby 2018*

Altfor sjelden pga mange ting, begge savner det, men har ikke passet på lenge. Begge ønsker et par ganger i uken, så satser på at vi klarer å få det til snart
    Da vi prøvde å bli gravid ble det ganske så ofte, det var veldig fint.

9. LetsTry Betatt av forumet

Hver dag, noen ganger to ganger daglig og har vel egentlig holdt på slik siden vi ble sammen vi går begge hjemme uten mye stress, så forholdene ligger vel til rette for oss

10. Rosalia Glad i forumet

Ca 1 gang i uken , noe jeg egentlig syns er for lite. Men han har mye stress på jobb å sliter litt med lysten. Så tar litt tid å bli gravid pga dette :/ Skal gjøre en ekstra innsats denne måneden å mase ofte :p

11. All song Forumet er livet Aprillykke 2016 Julibarna2014

Allt før skjellden. Blir så trøtt og sliten att det er ikkke ofta ennergi till det

12. Cosacita Forumet er livet

Opp og ned fra uke til uke. Alt fra hver dag til kanskje en gang i uka. Alt etter hva som passer og hva vi orker.

13. Ønskebarnnr2 Flørter med forumet

Nesten aldri lenger.. Vi har ikke hatt sex siden starten av juli i år, altså 4-5 mnd siden.

14. 87'modell Forumet er livet

Det varierer. I perioder kan det skje hver dag, mens andre ganger går det lang tid i mellom, men det er ikke noe vi tenker så mye over. Sex er bonus. :)

15. Anonymforøyeblikket Forelsket i forumet

minst en gang daglig.

16. Amandaa11 Forumet er livet Desemberlykke 2018

Minimum 1 gang om dagen.

17. Frøken_strøken Flørter med forumet

Litt opp og ned. Vi prøver å bli gravid å synes kanskje vi ikke er så aktive som vi burde for å lykkes. Men begge har hatt mye på jobb siden jul. Å da er vi så slitne når vi kommer hjem at jeg ofte sovner på sofaen :(

18. Lykkespire<3 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Sensommerbarna 2016 Junilykke2018

I følge meg, for sjeldent!
    Kan gå flere mnd inni mellom.
    Og andre ganger kan vi gjøre det vær dag i flere dager. Hos oss er det han som er bremsen. Han trenger MYE mere søvn enn meg. Og jeg trenge mere sex enn han :rolleyes: I ferier kan det være noen ganger til dagen hele ferien...

19. Bkno9130292 Bli kjent med forumet

Hver morgen og annen hver kveld fast. Men to/tre dager av uken har vi sex 4 ganger i døgnet .
    Vi har begge høy sexlyst for hverandre.

20. Mrs. Lynch Heldig mamma! Juli13-jentene

1 - 3 dager uka...

Del denne siden