Hvor ofte finner dere på ting med venner/bekjente med barna?

Softis

Forumet er livet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Desemberskatter 2016
Sommerfuglene
Juligull2021
Dere med små barn, hvor ofte finner dere på ting eller er på/inviterer på middag med venner med jevnaldrende barn?
 
Last edited:
Nå har vi kun en på 6mnd da, men det er langt i fra hver uke. Kan ikke se for meg at det vil endres betydelig over de neste årene. Nå skal det også sies at jeg ikke har noen venner med barn i nærheten utenom barselgruppa og folk jeg har møtt gjennom bv forumet.
 
Me har stort sett barn på besøk her kvar veke, men det er ikkje kvar veke me finn på noko med venner som har barn. Alle er opptatt med sitt, og det er ofte vanskelig å finne tid til det.
Har mange venner med barn, men ofte syns eg det er deilig å berre vera oss i familien i helgene.
Kjenner mange som finner på ting oftere enn oss, men stresser ikkje med det[emoji6]
 
Me har stort sett barn på besøk her kvar veke, men det er ikkje kvar veke me finn på noko med venner som har barn. Alle er opptatt med sitt, og det er ofte vanskelig å finne tid til det.
Har mange venner med barn, men ofte syns eg det er deilig å berre vera oss i familien i helgene.
Kjenner mange som finner på ting oftere enn oss, men stresser ikkje med det[emoji6]
Takk, trengte å høre det :)
 
Ser ikke på det som et mål i seg selv, så det er ikke så ofte fordi det ikke er prioritert. Er gjerne med venninner uten barn, for det blir mer kvalitetstid for oss voksne. Og så inviterer vi med vennepar med barn på ulike aktiviteter som feks skogtur, skitur, svømmehall, lekeland, slalåm, stranda osv... feks lekeland, svømmehall osv er mer moro for eldste om han har med seg noen jevnaldrende barn. Men han er 9 da. Da han var 3 koste vi oss mye bare familien. Når vi inviterer til middag synes jeg det er mer stress enn kos, bedre mer aktiviteter for ungene :)

Men altså det er ikke så ofte. Annenhver/hver tredje måned kanskje.
 
Sjeldent at det blir middagsbesøk men si 2 ganger i uka.
 
Back
Topp