Hvor ofte er du på trilletur med babyen?

Jeg var ute å trillet hver eneste dag, og ofte to ganger på samme dag. Fikk hetta av å bare sitte inne med mini.
 
Skal ikke skryte av at jeg har gått masse. Har gjerne regnet eller vært aaaltfor varmt syns jeg, men bedre fremover nå:) i dag har vi vaska huset, men mulig vi tar en tur senere i dag:)
 
Når han var baby gikk vi tur hver dag. Måtte uansett gå tur med hunden. Nå går vi til og fra barnehagen hver dag, og jeg med hunden etter jeg har levert :p
 
Ganske sjelden :p var hver dag en stund, men han roer seg ikke alltid i vogna, og når han sover må jeg prioritere husarbeid.
 
Ikke vært ute så ofte i løpet av permisjonen. Litt når ho var mindre men etterhvert blei det å bruke tida mens ho sov til å enten slappe litt av eller gjøre ting i huset ;)
 
Vi prøver å trille en tur hver dag :) Blir annerledes nå når junior begynner i barnehage, for da blir det 1-2 turer ut hver dag :)
 
Hver dag, uansett vær, flere ganger om dagen! Helt fra hun kom til verden og hun er nå 7.5 måned :)
 
Har ikke baby nå lenger. Men da hun var baby så var vi sjeldent ute fordi hun hata vogna :p
 
Forsøker å ta en trilletur hver dag :) hvis det har vært sikkelig drittvær så har vi holdt oss inne :p
 
Er ute en liten tur hver dag, om det så bare er til butikken som ligger 500m unna. Skal prøve å få fast rutine på en litt lengre tur nå som han blir større og gjerne får noen soverutiner. :)
 
Bare to-tre ganger i uka så langt. Litt for sjelden føler jeg, har godt av frisk luft begge to, så skal prøve å komme meg ut oftere framover! :)
 
Siden vi har hund, er vi ute minst en gang til dagen med vogna. Ikke alltid like lange turer, men.. :)
 
Har vært opptil flere ganger om dagen inntil nylig, nå sovner hun bare vi triller henne litt frem og tilbake i gangen, så da er jeg blitt litt latere. Bare asfaltveier og padde flatt her, så det er ikke bra for ryggen min og ikke noe særlig "treningsutbytte" ;-)
 
Hver dag så sant været tillater det:). Gar opplevd at det blåser så kraftig at vinden tar tak i vognen. Da går jeg ikke ut..
 
Back
Topp