Hvor mye væske?

FrkBeis

Forumet er livet
VIP
Desemberlykke2017
Når man fullammer / ammer, hvor mye væske (vann) skal man drikke hver dag?
Noen nevner 3 liter, men føler nesten at det er lite
Jeg sliter med hard mage pga mye amming, og tror selv at jeg drikker mye men er det en `fasit` på hvor mye ammende skal/må få i seg? :)
 
Jeg drakk vel 3-4 liter i starten! Men måtte ha lactulose i tillegg til myr vann, fikk hemoride til slutt av for hard mage drikk masse, spis fiber og drikk litt til ;-)
 
Jeg drakk vel 3-4 liter i starten! Men måtte ha lactulose i tillegg til myr vann, fikk hemoride til slutt av for hard mage drikk masse, spis fiber og drikk litt til ;-)
Takk, da må jeg drikke mer :wacky:
 
Når jeg full pumpet så var jeg nok oppi 4 liter om dagen. Drakk vann hele dagen da jeg var konstant tørst. Kroppen regulerer dette ved å si at den er tørst. Hard mage betyr vel så mye at man trenger fiber holdig mat som vann. Var veldig forstoppet med førstemann og måtte ty til lactulose for å få igang systemet igjen.
 
Når jeg full pumpet så var jeg nok oppi 4 liter om dagen. Drakk vann hele dagen da jeg var konstant tørst. Kroppen regulerer dette ved å si at den er tørst. Hard mage betyr vel så mye at man trenger fiber holdig mat som vann. Var veldig forstoppet med førstemann og måtte ty til lactulose for å få igang systemet igjen.
Ja, er det jeg og tenker .. Får bare drikke enda mer og spise mer fiber. Må også prøve å kutte ned på sukker:wtf:
 
Jeg må nok og drikke mye mer enn jeg gjør, og kutte ned på sukker. Men det er vanskelig..
 
Back
Topp