Hvor mye ull har dere til septemberbabyen?

Bukett

Forumet er livet
Assistert-jentene
Septemberhjertene 2018
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Hva er lurt? Jeg har foreløpig mest bomull, og noen få plagg ull.
 
Hva er lurt? Jeg har foreløpig mest bomull, og noen få plagg ull.

1/3 del av bodyer i ull, ellers bare langermede bodyer i bomull. Har også noen jakker/cardigans og luer i merinoull. Har ikke kjøpt så mye babytøy i 50/66, tenker vi heller må se an litt underveis. Så blir det vel litt mer ull utover vinteren :)
 
1/3 del av bodyer i ull, ellers bare langermede bodyer i bomull. Har også noen jakker/cardigans og luer i merinoull. Har ikke kjøpt så mye babytøy i 50/66, tenker vi heller må se an litt underveis. Så blir det vel litt mer ull utover vinteren :)

Så du har ikke så mye ull i de to minste str? Heller fra 62? Jeg har 3 ullbodyer i 50-56 og en lillelam dress i 56. Ellers ingenting.
 
Har lite ullplagg i de minste størrelsene, vil heller supplere med tykkere hjemmestrikket ullplagg utenpå, eventuelt ullteppe:happy: (storesøster har atopisk eksem, så har ikke kjøpt noe ull for å ha innerst enda)
 
Tror ukke jeg har noen plagg som skal være innerst i ull. Har et ullsett til å ha over klærne pluss noen dresser spm er arvet fra storebror.
 
Det jeg har kjøpt har vært ull. Hadde bomull også fra da jeg «ikke visste bedre».
Elsker ulltøyet. Blir ikke våt og kald som med bomull
Velger ull fremfor bomull ved påkledning.
Har også ulldresser til utenpå. Savner en ulljakke av litt tykkelse
 
Har vel omtrent ikke ull i 50/56, men noen plagg fra str 62. Ryktes om at den varme høsten skal vedvare en stund utover så derfor avventer jeg med ull i de minste str [emoji846]
 
Har vel omtrent ikke ull i 50/56, men noen plagg fra str 62. Ryktes om at den varme høsten skal vedvare en stund utover så derfor avventer jeg med ull i de minste str [emoji846]

Litt det samme som jeg har. Har ikke helt oversikt over hva jeg har, men tror nok at det holder med noen bodyer og bukser per strl fra ca 62.
 
Det jeg har kjøpt har vært ull. Hadde bomull også fra da jeg «ikke visste bedre».
Elsker ulltøyet. Blir ikke våt og kald som med bomull
Velger ull fremfor bomull ved påkledning.
Har også ulldresser til utenpå. Savner en ulljakke av litt tykkelse
Enig. De plaggene som vi har av ull er de vi bruker mest. Blir ikke varm og ikke kald. Har ikke så veldig mye ennå, men noen bodyer og pysjer som vi bruker nå i str 50 og 56, og etpar hjemme strikka jakker. Kommer til å kjøpe mer.
 
Det jeg har kjøpt har vært ull. Hadde bomull også fra da jeg «ikke visste bedre».
Elsker ulltøyet. Blir ikke våt og kald som med bomull
Velger ull fremfor bomull ved påkledning.
Har også ulldresser til utenpå. Savner en ulljakke av litt tykkelse

Jeg har faktisk bare kjøpt lillelam dressen, ellers har jeg arvet eller fått alt det andre...:) kjempe takknemlig for det, men 99% er bomull. kommer til å kjøpe ull fremover, men da blir det nok fra str 62 og oppover da tenker jeg ;-)
 
Har egentlig ganske lite ull. Har to pysjer i 62 som jeg vet om, ellers en body eller to i 56. Er litt redd for å kjøpe ull enda, da jeg har flere i familien som har hatt eksem og da bare kan bruke ull med viskose. Venter til han kommer og prøver oss litt frem. Har mye strikket tøy, som jeg håper å få brukt :)
 
Vi har heller ikke mye i ull nå. Jeg tenker også litt slik som Grønnkaktus gjør, nemlig at vi prøver oss frem med ull når den lille kommer. Vi har en body i str. 56 som er i ull og noen bodyer i str. 62, samt en tynn ulldress i str. 56.
 
Har bare et par ullbodyer, men mest i bomull. Har også noen ulldresser. Tenkte jeg burde hatt mer, men kjøper da etter hvert. Hadde ull på min nyfødte i går og følte det ble litt varmt for han. Skulle kle han godt når vi dro hjem fra sykehuset, men med nesten 20 grader ute var nok ikke ull nødvendig.
 
Har noe i ull i de minste str., men mest bomull.
Elsker ull selv og ser alle fordelene, men om mini blir å gulpe like mye som store søster så er det håpløst med den ulla...
Hadde et antall bleie uhell også med store søster og det er jo nesten umulig å få av!
Men ull er gull så blir nok å bruke endel av det utover høst/vinteren uansett. ;)

Anbefaler å ha Gallesåpe i hus! ;)
 
Back
Topp