Hvor mye sover de?

Heisann...
Tassen her på 13mnd sover vanligvis fra 19-et stes rundt 8!
Vært litt frem og tilbake her i de siste ukene da vi har vært smitta med vannkopper...
Men ser ut til at vi er inni vanlig rutine nå![:D]
Når er/var din 1-åring 1år da!?
 
Min sønn er 16, snart 17 måneder. Han sover fra ca 19.30 til 08-09.00 om morgenen. Han sover to timer på dagtid. Han er virkelig i farta om dagen. Prater og klatrer og blir sinna når han ikke får det som han vil. [;)]Men han er verdens herligste!
 
heisann... min sønn på 10 måneder sover fra 8 om kvelden til halv ti. deretter en halvtime på øyet om ettermiddagen..ellers er han i full gang med å krype rundt og reise seg opp etter ting... og han venter ei lita lille søster i førsten av september.
 
Født 171103, og sover fra 2000 på kvelden ca, og til laaangt på formiidagen... 9-10 tiden til vanlig:)
 
Sønnen min på 16 mnd sover fra 20 - alt mellom 08 og 10. Og så har han en lur på 2 timer rundt 13-14 tiden..
 
Så bra å høre at flere sover lenge og mye. Min gutt (født 231103) sover fra 18.30 til 8-9 og to timer eller mer på dagen. Trodde han sov for mye, men det var vel nr. 1 som sov lite da kanskje...
 
dokk e heldige,guttn min som blir ett år i august har kanskje sovetover tre fire netter siden han kom til,har i perioder sittet ope hele natta! om dagen sover han ca to timer! men han er heldigvis bli og fornøyd om dagen!!
 
Back
Topp