Hvor mye penger har du brukt på babyting?

Glemte visst ting jeg og [emoji14] Fint brukt stellebord med badekar. Tripp-trapp stolen brukte jeg da jeg var liten, samme med sprinkelsengen :)
Stemmer, vi kjøpte også badebalje med nyfødtsete brukt. :)
 
aner ikke men har kjøpt alt på salg eller brukt og det samme med klær, der er alt kjøpt på salg eller brukt så regner med jeg har spart en del sånn sett, også hadde vi jo seng/ kurv og deler av vogn, bilstolpose osv etter de andre ungene,
 
Hvor mye det aner jeg ikke, men har ikke blitt mye penger for å si det sånn! Har fått / kjøpt brukt av venner som har eldre barn så jeg har nok spart endel tusener på det :) Med førstemann kjøpte jeg noe, men med andremann og nå tredjemann så blir det mye av di samme klærne og tingene som blir brukt om igjen. Heldigvis så er klærne like fine og hele - puss at dette er tredje gutten så ganske økonomisk kan man si :) Er verre med di to eldste som går i barnehagen; di vokser som bare det så der har det blitt litt tusener på klær!
 
Satser dere på mye gaver? Eller venter på salg? [emoji5]

Har is i magen, bare:) Enda lenge igjen :) Men skal sies at vi har det viktigste av store ting, siden vi har ett barn fra før :)
 
Sniker fra januar. Har brukt veldig mye penger! Sikkert over 20 000, men har alt nå unntatt småtteri. Jeg tenkte å kjøpe mye brukt, og det har jeg gjort - men det er utrolig hva det baller på seg. Vi har arvet litt tøy, men ellers har vi kjøpt alt selv.

Vi ble gravide ganske mye raskere enn vi trodde, så vi hadde ikke lagt unna så veldig mye penger på forhånd - men jeg ville ikke bytttet mer penger mot en lengreprøvetid heller:p
 
Har is i magen, bare:) Enda lenge igjen :) Men skal sies at vi har det viktigste av store ting, siden vi har ett barn fra før :)

Aha! [emoji3] Ja, det hjelper jo å ha en del fra før. Men er imponert over at dere har klart å holde dere unna shopping av babyklær altså [emoji1376][emoji5]
 
Har kjøpt mest mulig på salg. Kjøpte vogn + bilsete på salg når jeg var 4 mnd på vei :D skap, stellebord og seng kjøpte vi på IKEA. Og det meste av klær kjøper jeg på Cubus og HM.
 
Aha! [emoji3] Ja, det hjelper jo å ha en del fra før. Men er imponert over at dere har klart å holde dere unna shopping av babyklær altså [emoji1376][emoji5]

Utrolig hva man klarer når man ikke vet kjønn:angelic:
 
Her har vi kjøpt myye brukt, og mer skal det nok bli :) Har kjøpt ny seng, vogn og bilstol, og litt klær, ellers er resten gaver eller kjøpt brukt :)

Har handlet for 4700,- på finn.no (Skulle jeg ha kjøpt det nytt hadde det havna på 12.000,-)
Vogna og bilstol kom på 15.000,-. (med ekstrautstyr, dyne, sengetøy og adaptere etc)
Seng på ca 1200,- med madrass og sengetøy etc.
Klær + noen andre småting, rundt 3000,- kanskje?

Og enda mangler vi en del småting, men regner med å få en del nærmere jul :)
 
Har vel brukt ca 2000kr hitill. Mangler stellebord, tripp trapp stol og newborn stol (kjøpes brukt). Intillegg mangler en del stelleprodukter, ammeutstyr til meg, skal kjøpe vognpynt, smokkelenke og lignende. Har det meste av klær klart fram til str 62 (arvet en del fra venner, arvet en del fra storebror, kjøpt noe brukt og noe nytt). Regner med at vi kommer til å med ut med rundt 4000kr til før alt er på plass:)
 
Ja, vi kjøpte bilseter på et flyttesalg. Det sparte vi mye på
 
1200 kr [emoji38] det er innkjøp av ulltøy. Vi har ellers alt fra forrige barn, utenom bagdel til TFK vognen. Så blir vel innkjøp av det også. Første barnet vårt ble født i mai, så lite varmt tøy til vinterbaby.

Derimot har jeg brukt en del tusen på 3 åringen! Plutselig måtte alle sko byttes ut, sikkert kjøpt 6 par nye sko på 2 mnd, samt vinterdress, boblebukse, boblejakke, ullundertøy +++ der pengene har gått gitt
 
Under 5000. Kjøpte en vogn til å ha i bilen for 3000, siden vognen vi har er så stor. Veldig mye er kjøpt brukt, eller på tilbud :) Også arver han en del fra storesøster da :)
 
Usikker, men tenker kanskje rundt en 1500 kr? Da er sprinkelseng, søskenvogn og endel tøy inni de pengene ;) vi har kjøpt brukt av venner og bekjente, men ellers har vi det meste fra storesøster :)
 
Noen som har handlet brukt da?

Ja, vi har handlet alt brukt. Jeg er sykmeldt så da har jeg tid til å lete rundt.
Vi har brukt ca3000 kroner på alt av utstyr. Men vi har vært heldige og fått barnevogn av svigermor. Eneste jeg mangler er dynetrekk til seng.
 
Vi har bare kjøpt ting på salg og noe brukt, mangler enda litt store ting da :). (kanskje rundt 4-5000, vi har kjøpt bla ergobaby 360, bilsete og masse klær :))
Den ene vognen fikk vi i gave fra svigers :)
 
Sniker fra januar. Jeg har nok brukt rundt $1000. Sportsvogn, stelleveske, kommode, garn og noen småting. Alt det er kjøpt nytt. Har to jenter fra før så har mye tekstiler og litt utstyr fra før og har i tillegg fått endel av en venninne som har tre jenter hvor siste akkurat fylte ett år.
Mangler bag til vogn, bilsete og madrass til sprinkelseng. Og sikkert noen småting som jeg ikke kommer på i forbifarten.
 
Back
Topp