Hvor mye penger bruker dere på raketter?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Jeg misliker sterkt å svi av penger på 2 sekunders bang og pang, så grensen til vanlig er 100 kr på raketter.
I år har jeg brukt litt mer, men kun fordi jeg fant kinesiske svevelykter :) Morro :)

Hilsen den kjipe mammaen :p
 
Vi kjøper heller ikke mye. Jeg er også i mot å svi av penger på slikt. Men mannen er barnslig og elsker raketter så litt blir det. 300kr er MAX.
 
70 kroner brukte vi vist i år. Jeg som sa vi skulle se andre sender pengene sine opp i røyk ;)
 
Vi kjøper ikke raketter. Kjøpte 2 pakker med stjerneskudd til 70 kr.
 
I år har vi vel brukt 1500kr:p kidsa ELSKER nyttårsaften og eldste gleder seg nesten like mye som han gjorde til julaften:) Til samboerens store glede hehe!
 
Har ikke pleid å kjøpe, men pappa har solgt på jobben sin, og da kan vi komme og hente det vi vil ha som er til overs! Derfor blir jo vi de folk gjerne samler seg rundt når fyrverkeriet skal skytes opp! Det synes vi er veldig sosialt og hyggelig:) I år vet jeg ikke hvordan det blir med fyrverkeri. Pappa kommer på besøk, men vet ikke om han har med noe, da han reiser før salget er ferdig! Men vi drar nok å kjøper et batteri til rundt 300kr tipper jeg.
 
Jeg kjøper ikke raketter, men de vi skal feire sammen med skulle vist kjøpe siden det er barn tilstedet :) jeg kjøper stjerneskudd til frøkna og har brukt hele 50 kr trur jeg hehe
 
I år slo vi på stortromma og kjøpte 2 batterier og noen stjerneskudd. Kom på ca 700 til sammen. Raketter er dyrt, men er litt gøy og :)
 
Absolutt ingenting! Pleier å kjøpe til ca 50 kr da :p da type ufo og slike ting som spinner på bakken.
Til neste år blir det vel også stjerneskudd.
Håper derimot at naboene her liker å sprenge opp pengene sine :p
 
I år har jeg brukt MYE mer enn jeg pleier, totalt 150,- :D Det stjerneskudd og vernebriller til barna :D :p
 
Back
Topp