Hvor mye kostet dere på deres første barn?

Har ikke regna på det, men har brukt ganske mye. Kjøpt alt nytt og pusset opp rom til henne, så har gått ganske mange tusen.
 
Jeg vil tro at innkjøp før baby kom lå på rundt 30 000. Men kjøpte omtrent alt nytt da.
Så kjøpte vi bolig og to nye biler såeh...
Hva vi har brukt etter at baby kom tør jeg ikke regne på haha :p
 
Var nok langt unna den summen. Av dyre ting måtte jeg kun kjøpe vogn. Resten ble arvet, eller så fikk han det i gave.
Kjøpte litt klær, men kan ikke tro at summen var mye over 10 000.
 
Over 50000 alt nytt og myyye jeg kunne spart meg for som ikke er åpnet ut av eskene engang:p men trenger bare litt klær til nr 2 da å det håper jeg å handle inn for det jeg skal selge av ubrukte klær og utstyr:)
 
Kjøpte det meste nytt, men har ikke noen oversikt over hvor mye vi brukte... Jeg er litt sånn at jeg kjøper nytt til alle. Men nå er det også 4 år mellom de så både ting og smak forandrer seg litt på den tiden ;)
 
Jeg har ikke regner på det totalt(og ikke kjøpt alt ennå), men med flytting til nytt sted, Oppussing av barnerom, alle ting som man ikke arvet så er jeg vel opp i 50-60 tusen. Men har vært heldig og hatt sparepenger. Men kun barneting er vel nærmere 30 000. Blir ca 16 tusen til med vogn og ting jeg mangler .
 
Brukte nok rundt den summen ja,

12 000kr for vogn
3 300kr for bilstol
300kr for ekstra bilstol(kjøpte brukt av ei venninne)
4000kr for 2er bilstol
1 000kr badebalje med stativ
700kr bilstol pose
2000kr vognpose
1000kr seng
600kr madrass
1600kr babycall(på salg)
1000kr vippestol
2500kr tripptrapp stol med newbie sete, bøyle, mat brett, pute og ekstra trekk til newbie sete
1000kr babygym
2000kr svinghuske
1500kr på to uroer
5000kr på lekegård

+møbler, maling til rommet, klær, og småtteri

Har ikke sjekka summen men tenker nok vi kommer opp i den summen hvertfall
 
Vi brukte ikke så mye. Arvet en del utstyr og klær. Stellebord kjøpt brukt og seng fra IKEA. Kjøpte mye på tilbud også (tripp trapp stol med babysete, baby call). Men svidde av 13 000 på vogn inkl utstyr, men her sponset foreldrene mine oss med 10 000 (Det har de gjort til alle sine barnebarn.)
 
Back
Topp