Hvor mye ekstra kan man ta for fullt møblert leilighet? *lagt til mer info*

snuppah88

Gift med forumet
Vi vurderer å leie ut, fullt møblert.. ca vanlig prisb rundt her er 8000 mnd, uten møbler.. Hvor mye ekstra kan man ta når den er fullt møblert?

Leiligheten er ca 42 kvadrat..

edit:

vi bor veldig sentralt, i en liten by.. 3 mil utenfor trondheim.. men ja, prisene her er helt syke.. dyrere her enn i Trondheim.. [8|][&:]

Jeg ville heller ikke ha leid møblert, men det er ett firma som vil leie til en av sine ansatte, og de vil da ha fullt møblert... De skal ha med alt, bestikk, håndduker osvosv....
 
Hvor er dette?!
 
Hadde i utgangspunket ikke leid en leilighet til 8000 kr i mnd.. og synes det er minus at det er møblert jeg[;)]
 
Hvor bor du hen?
 
1500kr ekstra tror jeg. Men det er jo et fåtall som vil leie møblert da.
Synns prisen var rimelig jeg. Leie er dyrt![;)]

...litt mer saklig svar enn de andre kanskje?[8|]
 
ORIGINAL: Lissyjane

Jeg hadde aldri leid 42 kvadrat for åtte tusen,og i allefall ikke mer. Bor dere midt i byen eller noe?


enig med du [:)]
 
Nabohuset her blir leid ut for 8000,- i mnd. Ligger like ved
Tusenfryd.
Og det er stooort og nyoppussa.
 
Hvor ligger dette??
 
 
Spørs hvor fiine møblene er da, men kanskje 1500,- ekstra
 
ORIGINAL: Hyssamaia!

ORIGINAL: Fridasinmamma

Hadde i utgangspunket ikke leid en leilighet til 8000 kr i mnd.. og synes det er minus at det er møblert jeg[;)]

Hvor bor du hen?


det hadde jeg syntes også. men der er fordi jeg har mine egne ting jeg gjerne vil bruke[:D] og jeg hadde vært livredd for sofaen o.l mtp på andrea. hadde gått rundt som et nervevrak og nesten ikke turt bruke møblene[8D]

men det finnes jo studenter og unge som ikke har etablert seg før, og som kansje ikke har alt av møbler[;)] de setter nok pris på det..

 
Ja, jeg ville ha hatt mine egne møbler[;)]
 
Om man leier ut møblert så utelukker man mange leietagere på markedet.. pga da får de problemer i forhold til sine egen møbler..
 
 
 
vi bor veldig sentralt, i en liten by.. 3 mil utenfor trondheim.. men ja, prisene her er helt syke.. dyrere her enn i Trondheim.. [8|][&:]

Jeg ville heller ikke ha leid møblert, men det er ett firma som vil leie til en av sine ansatte, og de vil da ha fullt møblert...
 
Møblert er et minus for de aller fleste... om det ikke er snakk om studenthybel. Men neppe en stundent som har råd til 8000,- eller mer i mnd.
 
Synes ennå at 8000,- for en 42 kvm leilighet er brutalt!
 
nå er vel spm ditt hvor mye mer du kan ta for en møblert leilighet vs umøblert, og dette er etter leietakers ønske at den skal være møblert..så i dette tilfellet et pluss[;)]
ca 1500-2000 vil jeg tro. (er jo enig i at 10 000 er myyyye, men er det slik prisene er så er det ikke mye gjøre med det[;)])
dere har vel depositum (?), så ryker det noe får dere jo erstatta det!
 
gjelder det firma er det bare å kjøre på... de betaler det de får beskjed om så sant der ikke er for mange konkurenter i nærheten[:)][;)]
Koster jo tross alt litt å få det møblert med hvitevarer og inventar generelt.
Har du noen insidere som kan tipse deg på pris av hva firmaet vanligvis betaler for tilsvarende, er jo det den beste pekepinnen.[;)]

Lykke til med utleien! Ha en bånnsolid kontrakt og depositum[:)][;)]
 
wææææ, jeg bor sentralt i Sandnes, ganske grei størelse på den byen, og betaler 6300kr for 80kvm...
Men nå er denne satt ned med 1000kr så jeg skulle ha råd til den...
Ellers er det 7300kr, 2min å gå til buss, og gåavstand til sentrum....

synes 8000 for så lite var drøyt ja, men er leieprisene sånn så er de sånn...jeg ville lagt på 1500, da går jo det på slitasje av møbler osv, så om det skal komme en flekk på noe eller et glass eller to knuser, så skal vel den summen dere legger på ekstra i måneden dekke det...
 
Back
Topp