Hvor mangen er det som fortsatt venter?

Venter fortsatt på huleboeren, men fått satt inn ballong i dag så håper ventetiden snart er over [emoji4]
 
Termin søndag, men meldt 32 grader her både i dag og i morgen, så håper hun venter til mandag med mer behagelige 22 og overskyet.. [emoji38]
 
Seks dager over Overtidskontroll i morra. Spent på hva de gjør da. Er så lei og sliten nå
 
Seks dager over Overtidskontroll i morra. Spent på hva de gjør da. Er så lei og sliten nå
Du skal til Kongsvinger?
Jeg ligger her nå og venter på legen for å finne ut hva som skal gjøres. Er "bare" 4 dager over jeg da.
Masse lykke til [emoji4]
 
Du skal til Kongsvinger?
Jeg ligger her nå og venter på legen for å finne ut hva som skal gjøres. Er "bare" 4 dager over jeg da.
Masse lykke til [emoji4]

Ja skal det. Dessverre mente legen baby lå med hode litt høyt enda, så de ville ikke gjøre noe enda. Ny time på onsdag, da er jeg 11 dager over. Orker ikke gå gravid så lenge [emoji30]
 
Ja skal det. Dessverre mente legen baby lå med hode litt høyt enda, så de ville ikke gjøre noe enda. Ny time på onsdag, da er jeg 11 dager over. Orker ikke gå gravid så lenge [emoji30]
Huff, så kjedelig. De mener baby her også ligger med hodet litt høyt. Får håpe det starter av seg selv for din del. Ikke noe moro å gå over.
 
Har begynt å få rier en må puste seg litt igjennom ca hver 10. Min og kommet litt slim og blod... Dette er alt for spennende [emoji85] Og kjenner en angrer litt [emoji14][emoji38]Hadde vert veldig gøy å få på termindatoen denne gangen også! [emoji38]
 
Har begynt å få rier en må puste seg litt igjennom ca hver 10. Min og kommet litt slim og blod... Dette er alt for spennende [emoji85] Og kjenner en angrer litt [emoji14][emoji38]Hadde vert veldig gøy å få på termindatoen denne gangen også! [emoji38]

Lykke til!
 
Har begynt å få rier en må puste seg litt igjennom ca hver 10. Min og kommet litt slim og blod... Dette er alt for spennende [emoji85] Og kjenner en angrer litt [emoji14][emoji38]Hadde vert veldig gøy å få på termindatoen denne gangen også! [emoji38]
Lykke til! Jeg fødte på termindagen sist, men hun her valgte å komme 13. minutter for sent [emoji57]
 
Back
Topp