Hvor mangen er det som fortsatt venter?

Snart3små

Forelsket i forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Bare av ren nysgjerrighet[emoji85] lurer på hvor mange vi er som går å venter på skattene våre? [emoji177]
Er du på overtid? Går å venter på termin? Er det noe på gang? [emoji4]
Her er det 5 dager til termin og ingenting som tilsier at noe kommer til å skje[emoji85]
 
Jeg venter også, har også 5 dager igjen til termin! Dagene går rimelig sakte [emoji6]
 
Jeg veeenter.. hadde termin i går, 21. Etter en uke med masrier/modningsrier tok det seg endelig opp på onsdag. Men hadde bare en cm, og de dabba helt av igjen. Vært flere dager uten en eneste kynnere. Fikk komme på en sjekk i dag for å se an modning, og er ingen endring siden onsdag [emoji58] Så er en smule lei [emoji30]
 
7 dager til termin, ingen tegn på at noe er på gang enda [emoji85]
 
Venter her også. 6 dager på overtid....:banghead:
 
Termin i dag :) Venter spent på når turneren skal komme og hvilken vei han ligger når det går igang. Men prøver å instille meg på max overtid og august barn siden han trives så godt der inne :smiley-angelic006
 
9 dager på overtid. Mange tegn på fødsel for 2 uker siden, dabbet av og veldig stille siste uken. Ekstra kontroll på sykehuset i dag, håper jeg ikke kommer hjem igjen uten baby!
 
Termin 29.7, har modnet siden uke 36. I går var jeg helt sikker på at det var i gang, men det dabbet av utover natten. I dag er jeg helt utslitt og skikkelig øm i magen pga alle kynnerne riene jeg hadde i går og i natt :p

Storesøster kom dagen etter termin, men det føles ikke som om jeg kommer til å gå helt til termin denne gangen. Men, man vet jo aldri! Er så spent på når lillebror har tenkt til å komme! ♡ :)
 
Termin 29.7 så 6 dager igjen... Absolutt ingen tegn på at hun har tenkt å komme ut [emoji85] Skal til jordmor i morgen, så spent på hva hun sier!
 
Min termin var igår, oul termin i morgon. Lite og ingen tegn til at fødsel nærmer seg..
Storebror blei født 2 dager over termin.
 
Jeg hadde termin for tre dager siden.

Fram til i går har jeg ikke hatt noen symptomer på at fødselen nærmer seg. Ingen nedpress, ingen kynnere, har hatt hard mage, lite energi, ingen slimpropp eller vann som har gått. I natt ble jeg vekt av magekramper, som har variert med 5-17min mellomrom i fem timer nå... Så kanskje det blir action i dag! Tør ikke håpe for mye, plutselig dabber det av også blir det maks overtid på meg også. Krysser fingrene for at magekrampene tar seg opp :)
 
Termin om 5 dager, siste kontroll til jordmor idag. Ingen modningstegn, så forberedt på overtid. Virker som han trives i magen [emoji13]
 
Jeg hadde termin for tre dager siden.

Fram til i går har jeg ikke hatt noen symptomer på at fødselen nærmer seg. Ingen nedpress, ingen kynnere, har hatt hard mage, lite energi, ingen slimpropp eller vann som har gått. I natt ble jeg vekt av magekramper, som har variert med 5-17min mellomrom i fem timer nå... Så kanskje det blir action i dag! Tør ikke håpe for mye, plutselig dabber det av også blir det maks overtid på meg også. Krysser fingrene for at magekrampene tar seg opp :)
Lykke til, håper det skjer noe hos deg <3
 
Jeg hadde termin for tre dager siden.

Fram til i går har jeg ikke hatt noen symptomer på at fødselen nærmer seg. Ingen nedpress, ingen kynnere, har hatt hard mage, lite energi, ingen slimpropp eller vann som har gått. I natt ble jeg vekt av magekramper, som har variert med 5-17min mellomrom i fem timer nå... Så kanskje det blir action i dag! Tør ikke håpe for mye, plutselig dabber det av også blir det maks overtid på meg også. Krysser fingrene for at magekrampene tar seg opp :)
Krysser fingrrne :D er det mer action?
 
3 dager på overtid, snart FIRE! BLÆÆH, detta er altså så kjedelig. Gikk 14 dager over sist ( 2 år siden), men regnet med at nr 2 skulle komme litt før. Og foreløpig lite tegn til fødsel. Synes dagene er meget lange her i varmen.
 
Venter utålmodig på at det skal skje noe. Har termin i morgen (24.) Blir satt igang seinest 31.juli om ikke noe har skjedd før, men ser ikke ut til at noe skal skje enda [emoji20]
 
Back
Topp