Hvor mange UL..?

VictoriaH

Ventende
Assistert-jentene
August 2018
Oktobergull 2022
Jeg hadde UL 6+0 og 8+0, med veldig fin utvikling. Og neste planlagte er 26/1 når jeg er 13+0 om 4,5 uke. Men det er så leeeeeeenge. Jeg skulle gjerne hatt en i mellomtiden rundt uke 10-11, mens samboer ser ikke poenget og mener jeg stresser unødvendig mye..

Hva gjorde dere?
 
Denne gangen har jeg hatt ul hver uke fra uke 6. Har ikke ul nå i uke 12, men neste uke. Etter det blir det vel å roe ned litt.
 
Jeg hadde i uke 6+2, så neste i uke 9+5 (pga spotting) og en i uke 13+3 (pga blødning), så hadde jeg en i uke 17+0 (pga blødning) og så var det OUL i uke 18+2. Men nå hadde jeg mye blødninger, derfor mange ul. Skulle egentlig kun ha den i uke 6 og den i uke 13. [emoji4] Alt var bra med baby på alle ultralyder, og de fant aldri ut hvor blødningene kom fra. Alle ultralydene bortsett fra den i uke 17 var private.
 
Hadde kun 7+3 som var stander og 11+6 for å se at tvillingen vi mistet ikke lagde trøbbel for frøkna som var igjen der inne. Ellers ingen før oul. Var veldig fristende å bestille en for å roe nervene, men klarte å la være :p
 
Denne gangen ul uke 7. Uke 12. Uke 19.

Neste blir uke 24.
 
Hadde hyppige ultralyder både med nr 1 og med tvillingene.
Har hatt en fantastisk gynekolog som sa: "kom så ofte du ønsker, det er fort gjort å ta en UL".
 
Hvorfor har dere fått så mange ?:)
:angelic:Jeg fikk en på fertilitetsklinikken i uke 8, ellers må jeg vente til ordinær ultralyd
 
Hvorfor har dere fått så mange ?:)
:angelic:Jeg fikk en på fertilitetsklinikken i uke 8, ellers må jeg vente til ordinær ultralyd
Jeg har vært plaget med blødning fra til uke 17. Og nå var jeg svangerskapsdiabetes så då er det ul en gang i mnd..
 
Hvorfor har dere fått så mange ?:)
:angelic:Jeg fikk en på fertilitetsklinikken i uke 8, ellers må jeg vente til ordinær ultralyd

2 av de har jeg betalt selv - 6 uker for å se at det var liv og neste uke for organrettet ultralyd :)
 
Jeg hadde tul i uke 8 og uke 12. Oul i uke 19. Vekstkontroller ver 4 uke frem til uke 36 pga laft stoffskifte..
 
Hvorfor har dere fått så mange ?:)
:angelic:Jeg fikk en på fertilitetsklinikken i uke 8, ellers må jeg vente til ordinær ultralyd
En veldig grei offentlig gynekolog for min del!
Ble henvist til offentlig gynekolog i forbindelse med utredning, og har blitt fulgt tett opp hele veien gjennom forsøk, graviditeter og i ettertid.
 
En veldig grei offentlig gynekolog for min del!
Ble henvist til offentlig gynekolog i forbindelse med utredning, og har blitt fulgt tett opp hele veien gjennom forsøk, graviditeter og i ettertid.

Min gratulerte ikke engang..
 
Oi..
Du har også hatt samme person gjennom utredning og forsøk?

Kun utredning. Ringte for å høre om jeg kunne få UL før den i Porsgrunn da jeg blødde.. De kunne heller ikke hjelpe når alle gynekologene sist forsøk var opptatte i Oslo og jeg måtte da kjøre helt til Porsgrunn 7 (!) ganger på 3 uker.
 
Kun utredning. Ringte for å høre om jeg kunne få UL før den i Porsgrunn da jeg blødde.. De kunne heller ikke hjelpe når alle gynekologene sist forsøk var opptatte i Oslo og jeg måtte da kjøre helt til Porsgrunn 7 (!) ganger på 3 uker.

Hjelpes :eek:
 

Ja.. Var hos henne da jeg var 13 pga hormonforstyrrelser (hadde kun mensen 1 gang), og gruet meg skikkelig til jeg skulle på videre utredning der. Nesten så jeg vurderte avbestille og ta utredningen privat. Skikkelig kjerring :(
 
Ja.. Var hos henne da jeg var 13 pga hormonforstyrrelser (hadde kun mensen 1 gang), og gruet meg skikkelig til jeg skulle på videre utredning der. Nesten så jeg vurderte avbestille og ta utredningen privat. Skikkelig kjerring :(

Var det ingen andre offentlige?
 
Ikke her i området nei. Kunne dratt til Oslo, men er da problemer med henvisning osv.

Utrolig kjedelig da.
Jeg var så ofte til min gyn, at han ble nesten som en venn, og en fantastisk støtte.
 
Utrolig kjedelig da.
Jeg var så ofte til min gyn, at han ble nesten som en venn, og en fantastisk støtte.

Var alt annet her.. Men nå som vi er i systemet håper jeg at jeg spiller mer av henne. Har også flyttet så regner med de heller henviser meg til offentlig her om det skulle være noe :)
 
Back
Topp