Hvor mange timer på dagen

Bkno2705272

Flørter med forumet
Sover deres små?

Her sover hun ca 3-4 timer tilsammen. Noen ganger 3 korte lurer og andre ganger 2 lange.
 
Noen dager 1 dubb, noen dager 2 og noen 3.
Flest 2 tror jeg.

Av og til er en dubb 15 min, oftest 40 min, andre ganger over 2t.

Absolutt ingen fasit
sjelden hun sover mer enn 3t tilsammen. Men skjedd hun kun har sovet 45 min tilsammen.

Ingen fasit. Ingen dag lik. Desverre :(
 
Lengste min sover er 1 t kortest 10 min . Ca 4 lurer hvor en er 1 t de andre korte
 
Mi har hatt en standard på 30-45 min per dupp. Ca 3 dupper, av og til en minidupp før 17 om hun har våknet tidlig.

I går hadde hun en dupp på 2 timer 40 minutter, d var første gang.

I dag sov hun 1 time 20 minutter.

Rekorden på en dupp er 2 timer 40 minutter :eek: d har skjedd én gang.
 
Godt å lese at flere opplever mye korte lurer... Her har vi sliti i mange mnd med alt for korte lurer (30 min eller 15:eek: ). Men heldigvis endret det seg rundt 5 mnd... Nå kan den første luren være på hele 2 timer! ;)

Men noen dager er vi tilbake til urolige dager med lite søvn!
 
Hun sover vel ca 3 timer +/- i løpet av dagen.
Alt mellom 1 og 4 lurer på alt mellom 15 min til 2,5 timer
 
Ca 3 timer. De aller fleste dager har hun to dupper, en på ca 1,5 timer og en på litt over 1 time. Jeg skulle ønske hun kunne forlenge duppene sine litt til, så hun fikk litt mer søvn i løpet av dagen, men hun er stort sett fornøyd og veldig blid hele dagen så får ikke alt for lite hvertfall :)
 
Lur 1 er som regel rundt 2 timer. Lur nr2 rundt 30 min til en time. Lur tre rundt en time og så liker han å ha en power nap når han egentlig skal sove.
 
2 dupper 3-4 timer tilsammen. Sover minimum 1 time per dupp.
 
Godt å lese at flere opplever mye korte lurer... Her har vi sliti i mange mnd med alt for korte lurer (30 min eller 15:eek: ). Men heldigvis endret det seg rundt 5 mnd... Nå kan den første luren være på hele 2 timer! ;)

Men noen dager er vi tilbake til urolige dager med lite søvn!
Min første sov kun 30min om dagen, og det endret seg ikke før en stund etter bhg start, men han sov til gjengjeld 19-08/09 uten å være våken.
Så alt er mulig å alle barn er vist veldig forskjellige :)
 
I barselperioden hadde vi enda mindre søvn på dagtid enn nå..
 
Mi sover ca 1,5 timer iløpet av dagen. Som regel 3 dupper på 30min. Har vært sånn siden fødselen egentlig, bare flere dupper da selvfølgelig. Har vært ganske misunnelig på de som har babyer som sover flere timer i strekk. Da kan man jo faktisk få gjort noe :p
 
Sover oftest to dupper. Alt fra 25 min til 3, 5 time. Oftest 1-1, 5 time.
 
Her sover hun to ganger på dagen. Som oftest ca. 1,5 t på formiddag og 30 min på ettermiddag.
 
Her er det heller ingen faste rutiner på duppene enda... Venter liksom på at de skal bli helt like hver dag, men det trenger vel ikke å skje :p Til sammen sover han ca 2,5-4 timer på dagtid nå, som oftest er det ca 3-3,5 :)
 
Rundt 4 timer. Har tre dupper per dag. I går hadde han to, men da sov han 2,5 timer nesten begge gangene.
 
Back
Topp