Hvor mange tenner?

GravidHønemor

Snart 3barnsmor❤️❤️❤️
Desemberskatter 2016
Jeg bare lurte på hvor mange tenner barnet deres har nå? Min får sine nr 13+14 nå.. Det popper opp nye hele tiden, og han virker så plaget, spesielt om natta. Mine to andre hadde ikke så mange tenner når de var 13 mnd.. Eldste hadde 6 tenner når hun var 14 mnd :p
 
10 tenner nå, og den 11. er på vei straks tror jeg. Han er snart 13mnd
 
Tror vi er oppe i elleve nå. De fem siste av dem har kommet iløpet av få dager. Urolig søvn, men ellers i godt humør :)
 
Her har snuppa fått 12 tenner. Nr 13 og 14 er på tur opp ser jeg. Hun er 13 mnd nå
 
8 tenner her, de kom alle på under to måneder, så blir vel det samme med resten :p
 
Oi! Ingen tenner?! Jeg har en venninne som har en datter og som ikke fikk tenner før hun var ett år. Alle tennene kom nesten på en gang :( hun slet veldig.. Håper det går fint hos dere ;)

Ja, har hørt flere skrekkhistorier :eek: men håper på det beste, og forberedt på det verste :p
 
Nr 16 kom rett før 1-årsdagen:)
Oi! Det var mange. Sikkert deilig å få dem opp fort? Her får minste alltid feber ved tannfrembrudd og det kommer som regel 1-2 i løpet av samme uke og så kan det være pause noen mnd før neste kommer..
 
8 tenner her :)
 
Oi! Det var mange. Sikkert deilig å få dem opp fort? Her får minste alltid feber ved tannfrembrudd og det kommer som regel 1-2 i løpet av samme uke og så kan det være pause noen mnd før neste kommer..
Ja, det er greit å snart være ferdig!;) De 2 første kom i det han bikket 4 mnd, og han hadde 8 tenner før han fylte 7 mnd. Så var det en pause på ca 3 mnd før de neste 8 (hjørnetennene og 1-årsjekslene) kom på 2 mnd!.. Fikk kun feber ved den første jekselen, men mye gråting og ubehag med de andre. Det ble noen tidlige kvelder på oss da trøst i storesengen (og Dentinox) var det eneste som hjalp..
 
Nummer åtte er på vei igjennom og opp nå. :)
 
8 :D
 
Back
Topp