Hvor mange svangerskapskontroller har du vært på?

M

Moderator Tone

Guest
Får du ekstra oppfølging?

Fått noen fine ultralydbilder?
 
Får ekstra oppfølging grunnet fødselsangst, så er på kontroll/samtale hver 3.uke[emoji5]
Fått mange fine bilder [emoji7][emoji7]
 
Har vært på 6 med oul og en ekstra ul for å se det dem ikke så på oul. Nå blir det mye fremmover med vekstkontroller og hos diabetessykepleier. Går hver tredje uke til jordmor pluss på alt på sykehuset. Som jeg ikke helt vet hvor ofte blir.
 
Skal på en vekstkontroll på sykehuset, og da tror jeg det er ultralyd, men vet ikke helt hva de gjør der. Ellers har det vært noen ekstra timer hos legen fordi jeg var/er i faresonen for å få svangerskapsdiabetes, men heldigvis ser det bra ut foreløpig [emoji4]
 
Har hatt hver fjerde uke siden uke 10 :)
 
5 inkludert oul og en ekstra kontroll jeg måtte vente lenge på etter flere uker med blødninger tidlig i svangerskapet
 
Noen fler som får noe ekstra oppfølging nå mot slutten?
 
Mulig jeg blir sendt på vekstkontroll neste uke for å være helt sikker på at lillebror får det han skal. Er da 37 uker. Storesøstra slutta å vokse ca rundt da, så de vil vite at lillebror trives. Betryggende at de er nøye, selvom jeg er overbevist om at han storkoser seg inni magen.
 
har vært på kontroll hos jordmor hver 3-4uke gjennom hele svangerskapet. Nå mot slutten er jeg en gang i uken. :)
 
Jeg har vært på 4 ekstra ul pga vekstkontroll, i tillegg har jeg vært på privat ul i uke 14 og privat 3D i uke 32.
6ed875ac8b3614b0cd21148beb0826ee.jpg
 
Har fulgt vanlig kontroller hver 4 uke hos legen. Samt ultralyd uke 7-12-18-32-36. Dette pga MA tidligere, og den siste for å følge med ift for tidlig fødsel. (3 uker før forrige svangerskap). Hadde også Noen uker hvor jeg var litt oftere for å sjekke blodtrykk og urin da de mistenkte svangerskapsforgiftning. Var også på Ul på føden uke 27 ift akkurat det. Skal jammen si jeg har blitt tatt godt vare på og følt meg trygg. :)
 
Back
Topp