Hvor mange prøveperioder hadde dere før spiren satt?

  • Trådstarter Moderator Amalie
  • Opprettet
To ganger brukte vi 1 pp, og fire ganger klaffet det på 2 pp. Ingen barn da[emoji19]
 
Me di første 3 hadde eg ingen pp. Me nr4 nå så blei dæ 7,elle 8 trur eg. Litt usikker,men føltes lenge,men er vel egentlig heilt normalto_O
 
Tok 1,5 år... men åtte "forsøk" da. Assistert befruktning..
 
Vi prøvde ikke i det hele tatt.
Det var bare 5pp etter mens kom tilbake etter forrige fødsel.
 
Ingen, vi har ikke vært aktive prøvere men jeg har jo hatt et håp i flere mnd. Hadde en sa i NOV/DES og fikk igjen positiv test nå på lørdag [emoji4]
 
2 pp. Tok første test 11dpo å så en ultrasvak strek, tenkte at dette var skyggestrek. 13 dpo fikk jeg fortsatt ultrasvak strek, så jeg kjøpte CB, fikk svak positiv 14 dpo og en litt tydeligere 15 dpo. Trodde det fortsatt ikke så jeg lot det bare ligge, 2 uker etterpå var jeg hos legen å tok blodprøve for å måle hcg, da var jeg i uke 6. Jeg er 7+5 i dag å er fortsatt ikke helt overbevist, men skal på tidlig ul på torsdag. Først da får vi se om jeg kan juble :) //Pessimist

Hvordan gikk det på tul? :)
 
Klaffet på pp1:) spent på hvor lang tid det tar neste gang
 
Vanskelig å si, jeg føler det var pp1:p mulig vi begynte litt før.. begge graviditetene kom så fort at vi nesten ikke rakk å bestemme at vi prøvde. Men det var ikke uhell på noen måte. Så vi har vært blant de heldige:)
 
Vi har prøvd i to år [emoji4]
 
Phju- endelig kan jeg svare her[emoji7] Vi hadde vår 14 pp nå og periode 2 med Femar (nå 33 år).
Det var nesten litt uvirkelig. Denne mnd sa jeg at kanskje vi skal gi opp, å vips så var spiren der.

første : 2 pp (jeg 25 år)
andre : 1 pp (jeg 27 år) - hadde bare blitt enige om å begynne å der satt spiren før vi rakk å blunke.
 
Last edited:
Back
Topp