Hvor mange prøveperioder hadde dere før spiren satt?

  • Trådstarter Moderator Amalie
  • Opprettet
M

Moderator Amalie

Guest
Og hvordan føltes det da dere oppdaget at dere ENDELIG lyktes? :)
 
8 prøveperioder :) Da jeg fikk den femte positive og digitale testen, så jeg meg selv i speilet, bokset i luften og sa "YESSSS!!" :knegg:
 
Vi har vert så ufattelig heldige at det har klaffet 1PP begge gangene!![emoji7][emoji170][emoji173] Ble helt satt ut begge gangene, hadde sett for meg 6 mnd- 1 år med prøving...!
[emoji170][emoji170]
 
17pper

Jeg klarte ikke helt å tro på at det skulle gå bra. Kjenner egentlig fremdeles på den følelsen innimellom, at det er vanskelig å tro på at det faktisk blir baby av dette, selv om jeg er nå 31+5, smellfeit og har en mageboer som trår meg i ribbeina.
 
Prøvde i 4 år før det endelig gikk med prøverør. Nå er lille prinsessa snart 4 uker, og det finnes ikke ord som kan beskrive hvor lykkelig og takknemlig jeg er [emoji173]
 
Blir veldig fort gravid har jeg funnet ut. 1.mann gikk ved 1pp. 2.mann glemte jeg 2 eller 3 p-piller og nå er jeg gravid med nr 3 på 1.pp. men er tilig enda.. så vet jo ikke hvor godt den sitter :)
 
Nr 1 litt over 1,5 år. Nr 2 hadde vi 2 halvhjerta og 2 ordentlige prøveperioder. :)
 
2 pp med eldste, litt sjokka over at det gikk så fort.
Med nr 2 prøvde vi først i 6 pp, mistet, og prøvde så i 7 pp.
 
Første gang tok det 2, da ble jeg veldig glad når spira satt. Mistet 6+5.
Andre gang tok det 4 etter jeg mistet, veldig glad da også, men mye reddere siden jeg mistet første gang
 
11 pp (37 år og berre ein eggleder). Skulle begynne på Pergotime neste syklus ;-) Ganske uverkeleg når første test blei tyda hehe Blei maaange testar for å bekrefte ;-) 37+5 i dag! :-D
 
2 pp. Tok første test 11dpo å så en ultrasvak strek, tenkte at dette var skyggestrek. 13 dpo fikk jeg fortsatt ultrasvak strek, så jeg kjøpte CB, fikk svak positiv 14 dpo og en litt tydeligere 15 dpo. Trodde det fortsatt ikke så jeg lot det bare ligge, 2 uker etterpå var jeg hos legen å tok blodprøve for å måle hcg, da var jeg i uke 6. Jeg er 7+5 i dag å er fortsatt ikke helt overbevist, men skal på tidlig ul på torsdag. Først da får vi se om jeg kan juble :) //Pessimist
 
7, hvorav 1 med eggløsning. (Den siste. :p)
Det var uvirkelig, fordi vi hadde blitt fortalt at det var umulig. (Av en inkompetent lege, men likefremt..) :)
 
1: 9 mnd
2: 1 forsøk
3: 1 forsøk
 
Tok 15 pper, så gleden var stor når det endelig gikk med pergo :) Nå er vi i pp 8 allerede, så vi får se om det tar like lang tid nå..
 
1pp. Slutta med pillen midt i syklus så vi var veldig usikre på eggløsning, mens og festeblødning. Det viste seg derimot at det legen mente på var mens, var en festeblødning i følge TUL, OUL viste termin 1 dag før TUL. Så her var det klaff på første forsøk. Jeg var utrolig lykkelig da vi oppdaget at det hadde klaffet så fort, da kvinnene på morssiden av slekten har hatt problemer med å få barn.
 
De tre første gangene satt spira på første forsøk, men vi mistet alle gangene. Etter den tredje gangen hadde vi en prøvepause på 9 måneder og så ble jeg gravid i pp1 igjen :)
 
0. Stoppet på piller og ble gravid ca 2 uker etterpå..med begge
 
Denne gangen 5 pp.(om alt går bra denne gangen, kun 3+4 idag) Med første brukte vi nesten to år :eek:
 
Back
Topp