Hvor mange innsett?

Med førstemann hadde vi ett forsøk og fikk ei jente. Nå andre gang har vi hatt fem innsett uten at det har ført til baby. Men hatt 2 MA, 2 kjemiske og 1 neg ut av de innsettene.
 
Med førstemann hadde vi ett forsøk og fikk ei jente. Nå andre gang har vi hatt fem innsett uten at det har ført til baby. Men hatt 2 MA, 2 kjemiske og 1 neg ut av de innsettene.
Har selv hatt 5 innsett, og kjenner at motet begynner å svinne hen igrunn. 1 Ma i desember, ellers negative forsøk.
 
fjerde ferskforsøket her, å det ser ut til at det går :)
på 3 forsøket gikk det også, men da stoppet utviklingen opp som ble oppdaget 100% i uke 9. så da ble det Medisinsk Abort.
har også hadd ett fryseforsøk men det gikk ikke.
 
På første barn, ett innsett. Gravid på første ferskforsøk. Nå når vi prøver på søsken, har veien vært lengre. Foreløpig hatt 3 innsett og fortsatt ikke gravid. Skal ha innsett på ny nå på onsdag om en eller begge overlever tiningen. Lykkes vi ikke nå blir det nytt uttak til høsten. Har også hatt et avbrutt forsøk innimellom.
 
Vi fikk satt inn det syvende egget sist onsdag. Hatt fem ferskforsøk, hatt to kjemiske. Begynner å miste håpet litt men må bare fortsette å kjempe. Håper en vakker dag at vi også vil bli foreldre. Tøffe damer som er i ivf gamet :)
 
Er gravid i uke 11 nå, etter 8 innsett [emoji847]
(Hatt en sa 4+4, og en kjemisk).
 
3 innsett, er 6+4 idag. Hadde kjemisk på begge de andre forsøkene
 
Tredje innsett her. En kjemisk på første fersk, så en MA i uke 11 på frys. Etter det et avbrutt forsøk med ingen befruktning og nå er jeg gravid i uke 28 på tredje ferskforsøk [emoji173]
 
Nr 1- første innsett.
Nr 2- fjerde innsett.
Nr 3- andre innsett.

Totalt 4 uttak.
 
Første barn satt på 4 innsett(ble gravid på 3 også, men det var exu). Har satt inn 4 ganger i håp om søsken+ ett avbrutt uten resultat. Håper frys i juni gir oss en spire som sitter:) Det gjelder å ikke gi seg!!!
 
Er gravid nå 9+4 etter to innsett. Håper det klaffer fort for dere!
 
Fikk barn på 4. Innsett , da var tredje innsett en abort. 5. Innsett for å få søsken mistet jeg i uke 12 og er gravid nå på 6. Innsett!

Ikke gi opp håpet. Noen trenger flere innsett for å få bebis.
Hvis det er 30% sjanse for hvert innsett, da må du regne med 3-4 innsett for å få en levendefødt , gjennomsnittlig. Dvs at de som får bebis på første eller andre var heldige og fikk tidligere enn gjennomsnittet.
Og noen er litt mindre heldig og må ha flere....
Jeg har 20% suksessrate for min alder. Det betyr at jeg egentlig må stålsette meg og regne med 5 innsett for å få bebis, gjennomsnittlig.
Hvis jeg får bebis nå er jeg tyyyyyyvheldig! Samtidig har jeg veldig god amh og fsh for alderen, så det KAN jo spille inn når prosentene bare er gitt på bakgrunn av faktisk alder.

Men, jeg har dette i bakhodet.

Dette er statistikk og bare det, men likevel greit å huske på. For meg blir det lettere å holde ut. Det er ikke sånn at " alle" får barn på første ivf-forsøk. Det er en grunn til at vi får 3 hele forsøk i det offentlige, og det er jo egentlig et slags " akkurat tilstrekkelig nok- tilbud" tenker nå jeg. Det offentlige er jo ikke kjent for å sløse med godene.....
 
Barn nr 1 kom på første IVF. Hatt 6 negative innsett på søskenforsøk nå (blitt gravid på 3 av de, men endt i SA/kjemisk).

Det er tøft. Jeg begynner også å miste motet...men det er ikke noe alternativ å gi opp enda :)
 
Egentlig vil jeg si "godt" å høre at jeg ikke er alene.
Men jeg føler at det er ikke godt for noen av oss å måtte slite så mye :(
Så misforstå meg rett når jeg sier det på den måten ...

Jeg har jo kun hatt 1 graviditet da:/ som endte i MA uke 7 ,
Men jeg er sliten fysisk og psykisk etter mye stress relatert til jobb , og alt i forbindelse med prøverørsforsøk .
Kanskje det er av betydning.
Så er jeg jo "gamnel"... blir 36 år i år....
det tikker og det tikker ....:/
 
Vi fikk satt inn det syvende egget sist onsdag. Hatt fem ferskforsøk, hatt to kjemiske. Begynner å miste håpet litt men må bare fortsette å kjempe. Håper en vakker dag at vi også vil bli foreldre. Tøffe damer som er i ivf gamet :)
Vi må klamre oss til håpet, selvom det er fryktelig vanskelig etter mange mislykka innsett:/
 
Back
Topp