Hvor mange er vi her inne?

Hei. Gravid med første frys på søsken forsøk etter samme kull som dattera mi. Så dem e vel egentlig tvillinger. Haha. Har pcos og første forsøk med isci var i desember 2014. Ble gravid og fødte en datter august 2015. Fikk 2 på frys. Kjørte på med Frysforsøk i naturlig syklus nå mars og er idag 7+2. Veldig glad, men samtidig utrolig engstelig da eg ikje har noen symptomer eller noe :-( Skal på ul på onsdag og spent på om det e levende eller ikje det som e inni der :-/
 
Hopper inn her :) 3+6 i dag.
 
Hei. Gravid med første frys på søsken forsøk etter samme kull som dattera mi. Så dem e vel egentlig tvillinger. Haha. Har pcos og første forsøk med isci var i desember 2014. Ble gravid og fødte en datter august 2015. Fikk 2 på frys. Kjørte på med Frysforsøk i naturlig syklus nå mars og er idag 7+2. Veldig glad, men samtidig utrolig engstelig da eg ikje har noen symptomer eller noe :-( Skal på ul på onsdag og spent på om det e levende eller ikje det som e inni der :-/
Jeg har heller ingen spesielle symptomer! Har hatt ømme pupper av og på siden uke 6, litt mer svimmel enn vanlig kanskje og trøtt, men ikke noe mer :) Er 9+6 i dag! Håper du får se et bankende hjerte til onsdag :)
 
Gravid på første IVF, 10+4 idag [emoji7]
 
4+6 idag, og det ser ut som dette skal gå bra nå :)
 
Er gravid i uke 17, etter et forsøk privat (Hausken) som endte med totalfrys pga væske i livmoren. Lyktes på første frys.

Har også to barn som ble unnfanget ved sykehuset i Haugesund.

Har totalt hatt fire egguttak og snart tre barn, føler meg veldig heldig :)
 
Er gravid i uke 13 med tvillinger etter ca 3,5 år med prøving, 4 ferskforsøk og 8 innsett [emoji847][emoji170][emoji171]
Veien har vært laaaang, men skattene er verdt å vente på [emoji8]
 
Jeg er 16+2, og ble gravid på første forsøk, etter lengre tids prøving og kartlegging, med dobbelskopi og diverse mislykkede hormonkurer. Har vært uforklarlig barnløs.
 
Er i uke 15 nå med tvillinger som satt etter siste offentlige søskenforsøk. Har en på seks som kom etter 2 fersk og 1 frys, nå ble det 2 frys og 3 fersk denne gangen. Ikke fult så aktiv her inne denne gangen som jeg har vært tidligere..
 
Jeg melder meg forsiktig inn her. Er 4 uker i morgen. Første ivf forsøk, 5 dagers
 
Så koselig da med dobbel lykke:) langt igjen til termin?

Takk! [emoji847] termin er 16. Desember, så er i uke 18 nå. OUL på torsdag [emoji16][emoji176][emoji176]
 
Back
Topp