Hvor mange er vi her inne nå og hvem er vi.

Trønder på 38 her.
Har et barn født i 2013 laget på naturmetoden (etter en sa og to ma). Vært prøver siden våren 14, en sa våren 15.
I gang med første forsøk ved St.Olavs (hadde et avbrutt forsøk før jul). Hadde uttak sist torsdag og skal ha innsett av blastocyst i morgen.
 
Jeg er 26 å mannen er 32år :) har ei datter født i 14 å holder nå på med søskenforsøk. Her er problemet nedsatt sædkvalitet. Vi hører til Haugesund men bor i Sandnes :) bor i enebolig i et koselig nabolag.
 
Vi er 32 og 36.
Har prøvd aktivt i 4,5 år på nr 1.
Ingen av oss har barn fra før.
Uforklarlig barnløse.
Begge jobber fulltid i stødige jobber.
Bor i hus og er godt etablerte.
Mangler bare barn nå.
 
Jeg 38 og min mann straks 30. Vi har en liten eskimo født i oktober 2015 som ble til på 5 innsett. Fikk ut mange egg av god kvalitet på første forsøk. Nå holder vi på med søskenforsøk. Har innsett av frys i naturlig syklus 3 april.
Vi var uforklarlig barnløs.
 
Last edited:
35 og 37 fikk et barn sammen i 2015 etter 3 års prøving . Skal igang nå etter 1 års prøving. Ikke noe galt med noen av oss.
 
Jeg har nettopp fylt 37, mannen er litt yngre. Bor i Oslo og har en datter sammen født i 2013. Hun satt før vi begynte å prøve;)

Nå prøvd på nr 2 siden november-14. 3 kjemiske og en MA i uke 8 før vi prøvde IVF nå i årsskiftet. Ble gravid på første (totalfrys)forsøk men måtte avslutte i 12 uke pga misdannelser. Har tre forsøk igjen og starter igjen i mai.
 
22 år, prøvd i 1 år og 3 mnd, mann på 26 år. Aldri hatt positiv graviditetstest. Fant ut at jeg hadde pcos forrige mnd og skal begynne med IVF neste syklus. Mannen har heldigvis både mange og gode svømmere. Startet med Metformin tabletter samme dag jeg var på klinikk. De sa vi burde ha gode sjangser for å bli gravide, mest sannsynlig at vi trengte hjelp med IVF. Grugleder meg til starten på dette :) Har siden jeg var liten følt jeg ikke kunne bli gravid, men nå har jeg endelig fått en følelse av at det kanskje kan gå likevel :D
 
24 år, mannen 37 med barn fra før. Sluttet på prevasnsjon for 12 mnd, men har vært tidlig ute med gyn, hormoner etc. Blitt henvist til Porsgrunn og har forsamtale 28/6 :) ingenting galt funnet ved noen av oss, så det er jo ganske frustrerende. Håper vi kommer i mål på ett eller annet vis, da jeg syns dette er skikkelig vondt og vanskelig :(
 
Back
Topp