Hvor mange er gravid igjen?

Gratulerer :) Hvordan går det?
Det går bra, rimelig hektisk inni mellom. Planleggingsdag i barnehagen er æsj;) så lenge storesøster er i form og ikke surver så går det ikke så værst å være alene med de. Men heldigvis har jeg en gubbe som er hjemme fra halv fem hver dag sånn at da har vi ett par armer og ett fang til hver av ungene :) :) han bidrar også på natta hvis begge våkner samtidig( storesøster har fått 4 jeksler over en periode nå og våknet mye på natt:( )
Lillesøster sliter med magevondt og gråter mye , men alt i alt er det akkurat sånn vi trudde det kom til å bli ! ;) har to gutter også , så det er full fart og lite hvilepuls her i hus:)
 
Det går bra, rimelig hektisk inni mellom. Planleggingsdag i barnehagen er æsj;) så lenge storesøster er i form og ikke surver så går det ikke så værst å være alene med de. Men heldigvis har jeg en gubbe som er hjemme fra halv fem hver dag sånn at da har vi ett par armer og ett fang til hver av ungene :) :) han bidrar også på natta hvis begge våkner samtidig( storesøster har fått 4 jeksler over en periode nå og våknet mye på natt:( )
Lillesøster sliter med magevondt og gråter mye , men alt i alt er det akkurat sånn vi trudde det kom til å bli ! ;) har to gutter også , så det er full fart og lite hvilepuls her i hus:)
Åh.
Høres litt slitsomt ut, men også ganske koselig :) Jeg er alenemor. Så her er det bare pluggen og meg. Men har litt lyst på stor familie innimellom:kr
 
jeg er gravid igjen.
En gigantisk og veldig velkommen overaskelse!
Ingen ivf/icsi denne gangen og vi er somsagt mildt sagt sjokka, men glade : )
 
Ja her kommer det ei jente på kvinnedagen 8. mars 2016.

Ble gravid en måned før førstemann ble ett år.

Største som har skjedd oss, disse barna.
 
Blir gutt her denne gangen. Tok meg en dag å skjønne det. Haha. Vi fikk vite jente på tul og vært så sikker på jente. Blir stas med en av hver da! Bare bittelitt mer maling og shopping plutselig. Haha
 
Back
Topp