Hvor mange barn vil du ha?

Careone

Elsker forumet
Januarlykke 2019
Hvor mange barn vil du ha og har du søsken, hvor mange? :joyful:
 
Jeg er en av 5 i søskenflokken, nest yngst.

Vil ha en hånd til hver, så to i mine tanker, er ideelt. (selvom jeg utelukker ikke et tredje helt enda, men det gjør mannen hehe).
 
Jeg er yngst i en søskenflokk på 4 [emoji5]
Ønsker meg i bunn og grunn 3 barn, men samboer sier 2, så litt usikkert [emoji28] han har 2 barn fra før (jeg har ingen) [emoji5]
 
Jeg er yngst i en søskenflokk på 4.

Venter nummer 4 - vil ha i alle fall 5!
 
Jeg er eldst i søskenflokken på 4.
Ønsker meg 4 barn:) samboer sier 3, men er ikke helt imot 4 heller
 
Jeg er eldst i en søskenflokk på 3 :)

Jeg har alltid sakt kun 2 barn, men livet forandrer seg :) må til et kjærlighetsbarn :)
 
Jeg er yngst av fire og vi vil gjerne ha to stykk. Men hvis dette ikke går, så er vi lykkelige for han vi har [emoji173]️
 
2 barn virker perfekt for meg, men vet jo aldri da dette er min første og kan ikke si hva fremtiden bringer.:Heartpink Er selv eldst av 2, så det er jo det jeg er vandt med :flower
 
Er yngst av 4, og er gravid med nr3 - har i tillegg 2 bonusbarn. Fem holder [emoji56]
 
Jeg vil gjerne ha 2, tenker det er et fint antall, men kjenner jeg meg rett så blir jeg nok verpesyk en 3.gang[emoji28]
 
Jeg er eldst av 3 barn. Ønsker oss selv 2 barn[emoji4] dette er vår første, så det kan jo hende antallet endrer seg [emoji4][emoji4][emoji4]
 
Tipper det blir to her, selv om jeg ikke utelukker 3 sånn heelt.. har to søsken selv og minstemann kom uplanlagt :p (har en følelse av at det kan skje her også :hilarious:)
 
Jeg er eldst av 5 søsken. (Mannen har like mange).

Vi sier oss fornøyd med 3 unger, selv om man aldri skal si aldri ;)
 
Eldst av 3 søsken.

Vi har lyst på 2 unger med maks 4 års mellomrom, men om det er sånn det blir vil tiden vise :)
 
Back
Topp