Hvor mange barn vil du ha?

Lillemor77

Forelsket i forumet
Er litt nysgjerrig på hvor mange barn dere vil ha. Jeg har tre levende og en liten engel. Egentlig burde jo det være nok, og vi har vel blitt enige om at vi har nok barn, men likevel er det en bitteliten stemme inni meg som sier, "Jeg vil ha en til"
 
Vet ikke. Får se hvordan jeg takler dette;P
 
ORIGINAL: Sl0th

Vet ikke. Får se hvordan jeg takler dette;P


 
eg har 2 nydlige unger, og er mer enn fornøyd med dem. men hvem vet. om kanskje 5 år eller om så va 10 år så kan d jo henda me vil ha 1 unge t. men då e d iallefall stopp. så eg stemte på 2[:)]
 
Har alltid hatt lyst på tre stykker, men vi tar en av gangen og ser hvordan det går[;)]
 
ORIGINAL: Fragle

Har alltid hatt lyst på tre stykker, men vi tar en av gangen og ser hvordan det går[;)]


Samme her[:D]
 
vi ønsket oss 2 og nå har vi 2, men det er ikke utlukket med en til. Fortsatt ikke bestemt det
 
Jeg vil egentligt ha 5 barn jeg :D Men gubben vil egentligt bare ha 2... Så her blir det en til så er det stopp, da har vi 3 stk.
¤ krysser fingrene for trillinger ;) ¤ [8|][:-]
 
Ønsker meg en til, men ikke med det første. Dessuten spørs det om jeg får overtalt gubben til en til da. Har forresten 2 stk nå.
 
kryssa for 3 stk :) men står mellom 2 og 3 !! hehe[:)]
 
ORIGINAL: Fragle

Har alltid hatt lyst på tre stykker, men vi tar en av gangen og ser hvordan det går[;)]


her også
 
Jeg svarte to. Men jeg kan også ha tre, men vi får se hva sambo vil. Så langt er vi enige om at to holder i massevis [:D]
 
har egentlig alltid ønsket meg 4 stk , men med min fødselsangst vet jeg ikke om det blir noen fler i det hele tatt .. men mulig en siste tredje unge om noen år
 
vil ha 3...kanskje 4...men sambo er ferdig påstår han, så det blir sikkert ikke flere..
 
Sånn det er nå, holder det med en.... Vet ikke om jeg orker flere[&o]
 
har 3.....blir kansje en til------en gang[;)]
 
Jeg har alltid hatt lyst på 5, men mannen vil bare ha to, så da sier vi 4[8D] Men vil i alle fall ha tre, så da blir det fire med engelen[:)]
 
ORIGINAL: EgVilMenfårDetKjeTil

Jeg vil egentligt ha 5 barn jeg :D Men gubben vil egentligt bare ha 2... Så her blir det en til så er det stopp, da har vi 3 stk.
¤ krysser fingrene for trillinger ;) ¤ [8|][:-]


Hihi!!
 
ORIGINAL: EgVilMenfårDetKjeTil

Jeg vil egentligt ha 5 barn jeg :D Men gubben vil egentligt bare ha 2... Så her blir det en til så er det stopp, da har vi 3 stk.
¤ krysser fingrene for trillinger ;) ¤ [8|][:-]


Hahaha! Herlig du er [:D]
Her blir det nok 1 til. Jeg har 1 fra før, som nærmer seg 8 år. Og har en med min kjære, og han ønsker seg 1 til. Samme gjør jeg.
 
har alltid ønsket meg 4 barn, nu har jeg to og nu er det stopp 4-5 år så skal jeg ha to tette som jeg har nå[:)]
 
Back
Topp