Hvor mange barn og hvorfor ?

Har alltid ville ha mange barn, men pga alt slitet med å få til de to vi har sier vi stopp nå.
 
Jeg vil helst ha mange barn (3-4), men så lenge jeg er alene er det urealistisk med flere enn to. Nå har jeg egg på frys hos klinikken i Danmark, og starter søskenforsøk om 1-2 år, for å få 2-3 år mellom barna.
 
Har 2, mulig det blir en til. Mannen har veldig lyst på fleire, han kjem frå ein stor søskenflokk. Eg har berre eit søsken sjølv, det kunne vore kjekt å vore fleire. Vi får sjå til sommaren - vil ikkje føde etter 40 så må evt bli gravid før september [emoji15]
 
'vi fik første nå og kommer ikke til å vente så lenge med å prøve på nr to tenker jeg, alt ettersom når jeg får mensen tilbake.

Jeg har alltid ønsket meg tre, mannen har tenkt to-tre. Meen, når jeg nå er 35 og mannen 38, så blir det nok bare med en graviditet til, og håper jeg denne gangen er i form i det minste.

Ønsker søsken som kan ha glede av hverandre. Det er tungt å være enebarn når f eks foreldrene blir gamle.
Og kanskje en rar tanke, men med flere barn er jo også risken lavere for å bli stående barnløs skulle det være noen ulykker, sykdom eller lignende,
 
'vi fik første nå og kommer ikke til å vente så lenge med å prøve på nr to tenker jeg, alt ettersom når jeg får mensen tilbake.

Jeg har alltid ønsket meg tre, mannen har tenkt to-tre. Meen, når jeg nå er 35 og mannen 38, så blir det nok bare med en graviditet til, og håper jeg denne gangen er i form i det minste.

Ønsker søsken som kan ha glede av hverandre. Det er tungt å være enebarn når f eks foreldrene blir gamle.
Og kanskje en rar tanke, men med flere barn er jo også risken lavere for å bli stående barnløs skulle det være noen ulykker, sykdom eller lignende,

Vi fekk første når eg var 36, nr to nesten på datoen 2 år seinare [emoji64]
 
'vi fik første nå og kommer ikke til å vente så lenge med å prøve på nr to tenker jeg, alt ettersom når jeg får mensen tilbake.

Jeg har alltid ønsket meg tre, mannen har tenkt to-tre. Meen, når jeg nå er 35 og mannen 38, så blir det nok bare med en graviditet til, og håper jeg denne gangen er i form i det minste.

Ønsker søsken som kan ha glede av hverandre. Det er tungt å være enebarn når f eks foreldrene blir gamle.
Og kanskje en rar tanke, men med flere barn er jo også risken lavere for å bli stående barnløs skulle det være noen ulykker, sykdom eller lignende,
Jeg har tenkt tanken angående det med ulykker og slikt. Det må være helt forferdelig å miste ett barn (også i voksen alder), men om man mister det eneste barnet sitt blir det nok enda værre. Spesielt om det er når de er større.
 
'vi fik første nå og kommer ikke til å vente så lenge med å prøve på nr to tenker jeg, alt ettersom når jeg får mensen tilbake.

Jeg har alltid ønsket meg tre, mannen har tenkt to-tre. Meen, når jeg nå er 35 og mannen 38, så blir det nok bare med en graviditet til, og håper jeg denne gangen er i form i det minste.

Ønsker søsken som kan ha glede av hverandre. Det er tungt å være enebarn når f eks foreldrene blir gamle.
Og kanskje en rar tanke, men med flere barn er jo også risken lavere for å bli stående barnløs skulle det være noen ulykker, sykdom eller lignende,

Tenkt akkurat samme. Jeg kjenner ei som har født 4 barn. Har i dag kun ett. Forskjellige ulykker :(
 
Har hele veien tenkt 3, men er stadig på vippen og tenker nei 2 er nok!
Men så kjenner jeg meg på en måte ikke helt klar for å slutte av med babyer!
Men samtidig så er jeg det! Veldig vanskelig syns vi!
Men så er det jo dette med tid , å strekke til! Er vel veldig opp til en selv !
Tror man får til det meste om man har det som mål og legger unødvenige ting til sides !
 
Back
Topp