Hvor mange barn og hvorfor ?

Enten så blir det med han vi har, eller så blir det kanskje en til. Ikke flere enn det hvertfall.
 
2.
Planen var alltid 2, men etter han første ville jeg ikke ha fler. Men etter et par år var jeg mer klar igjen [emoji4] Men nå er det stopp på biologiske barn iallefall, så får vi se hva vi gjør når vi har overskudd til noe annet enn å overleve hverdagen [emoji23]
 
Har alltid ønsket 3. Vi har 1 hver og 1 sammen altså 3... Men kjenner jeg ønsker å gå 1 til [emoji173] elsker barn og det er de vi lever for [emoji7][emoji173][emoji173]
 
Vi har 2 og jeg kjenner at jeg ikke er ferdig, vil gjerne ha en til. Men det blir i så fall med større aldersforskjell enn bare 2 år[emoji85]
 
Nei, det har vi ikke bestemt. Kan være at vi gir oss med en, kan være det blir flere. Får se det litt an.
 
Har alltid ønsket meg mange barn, så håper vi ender på 4-5. Vil ihvertfall ha flere enn de to vi har nå. :)
 
Har en nå og jeg ønsker meg en til, men mannen er ikke like overbevist :p
Vi får se om et par år hva det blir til.
 
Har alltid tenkt 3, men har etter hvert slått meg til ro med 2. Etter at vi nå har fått første lurer jeg på om han kanskje blir enebarn :p Blir iallfall minst 3-4 år til neste.
 
Jeg tror jeg må få fødsel og de første månedene litt mer på avstand før jeg tenker på det :p Vil nok ha flere barn, men akkurat nå føles det ikke ut som det blir to tette i hvertfall :p
 
To nå, vil ha en til

Glemte svare hvorfor!

Jeg kjenner meg ikke ferdig. Kjenner at dette kan ikke være siste gangen! Siste baby! Nope går ikke. Elsker babykos, samsoving, amming, og ikke minst jeg og baby storkoser oss i permisjon

Har også selv bare ett søsken. Har savnet noe selv. Vil mine skal være tre stk
 
Før skulle jeg aldri ha barn, endra seg fort når jeg ble gravid :)
Vi har bestandig sakt at 2 er nok! Men nå snakker faktisk gubben om en nr 3,og kjenner at det hadde vært helt ok! Så vi får se [emoji28]
 
Er veldig usikker. Vi har to nå og er i utgangspunktet fornøyd, men samtidig føles det rart og litt trist å aldri skulle gå gravid igjen. Jeg er fortsatt usikker på om denne følelsen er et ønske om et barn til eller en sorg over en tid i livet som nå er over. Har heldigvis fortsatt tid på meg til å finne det ut.
 
Vi har to og har alltid tenkt at det holder, mest av praktiske årsaker.
Men, klarer ikke slippe tanken om at jeg gjerne skulle gått gravid igjen, og hatt storfamilie:)
Kanskje litt sent å tenke på når man nærmer seg 40, meeen det er jo ikke for sent enda...
 
Har en nå og skal minst ha en til! Vanskelig å si hvor mange vi ender opp med. Vil ha flere fordi vi ønsker at han vi har nå skal få søsken, og vi ønsker oss en stor familie <3
 
vi har 5. uplanlagte. eller 4 på prevansjon. etter nr 1 fikk jeg beskjed om at jeg var blitt steril. etter resten av barna på prevansjon bestemte jeg meg fr sterilisering. gyn mente hormonspiral var et bedre alternativ pga jeg har hatt mye kraftige blødninger. promillien på graviditet er 0,02 med spiral og 0,05 med sterilisering i følge gyn og det jeg har lest. missforstå meg rett, er super forrnøyd med tilværelsen med 5 barn. de er harmoniske, omtenksomme, får mye alene tid noe jeg var skeptisk til, men der beviste jeg meg selv feil. de har mye glede av hverandre. vi har og et stort nettverk. heldigvis. nå er jeg under utredning for noe nevroloisk som går utover helsa. men ser ut som det ikke er alvorlig. men har ting i odet som blir rekna som normalt på gamle folk mest sansynlig. så nå prøver vi å finne rette behandlingen så hverdagen kan bli bedre=) det som kom som et sjokk var at jeg testa pos i går og i dag på digitaltest, og neg på vanlig stav. så vet ikke hva jeg skal tro. er helsemessig ugunstig med en graviditet, pga da kan jeg ikke få behandling som hjelper meg pga det ikke er forenelig med svangerskap, og så har jeg jo mine 5 vidunder jeg vil være til stede for. abort vet jeg at jeg ikke takkler. så håper at kroppen kan gjøre meg en tjeneste så jeg slipper og ta stilling tl det. så skal jeg sterilisere meg så fort som råd.dette var litt utenfor tema. men andre som har blitt gravid med hormonspiral, og eller fått positivt falskt svar? brukt babyplanner digitaltest. 2 positive og 1 negativ av de digitale.
 
Vi har to stykk og sier oss herved fornøyde med det. Elsker babytiden, men vet jo at det bare er en brøkdel av "jobben", så vet vi har nok å holde fingrene i i årene som kommer. Skal ha overskudd til å følge dei opp også, og tror derfor at to holder i massevis for oss[emoji28]
 
Har to, og det holder [emoji4] blir så dårlig når jeg er gravid, og føler meg ferdig.
 
Back
Topp