Hvor mange barn er ønskedrømmen?

  • Trådstarter Moderator Wilma
  • Opprettet
Utrolig hvor fort værpesjuk man blir etter å ha pressa ut første ungen[emoji3] Noen sier 1 er som ingen, Og 2 er som 10.

Hva syns du?
 
Drømmen var to. Nr to ventes i oktober og det blir siste! Kroppen min liker ikke å være gravid, og alderen kommer også [emoji23] Blir spennende å se hvordan to er ift en. For vi syntes overgangen fra ingen til en var veldig stor [emoji6]
 
Har to, ønsker meg en til. Men må være sikker på at tid og overskudd strekker til før vi setter i gabg med noe. Så jeg vet ikke. Kan hende det blir med to også.
 
Vi ønsker oss begge 2, hverken mer eller mindre. Om det blir oppfylt gjenstår og se, vi venter første nå :)
 
Utrolig hvor fort værpesjuk man blir etter å ha pressa ut første ungen[emoji3] Noen sier 1 er som ingen, Og 2 er som 10.

Hva syns du?

Hektisk med to i starten, 20 mnd mellom, men etter etpar år så er det easypeasy å ha to. De har hverandre og må ikke underholdes, joda, litt krangling er det jo og man må jo følge opp to barn, men det at de alltid har noen å leke med er gull!
 
Drømmen er 3 for oss. Vi venter første nå, så tida vil vise hvordan det blir. :)
 
Drømmen min er 2 stk, mannens drøm er kun 1.
Vi har dårlig økonomi, og helsa mi er veldig dårlig, så jeg bør nok holde meg til 1, men jeg drømmer så veldig om nr 2 nå... :(
 
Nr. 1 er på vei nå, så vi må nesten se an etterhvert, men drømmen min er 3 barn :) Både jeg og samboeren er enig om flere barn, men tror han vil stoppe på 2 :p
 
Jeg vil ha 3 :) jeg vil ha en ator familie som jeg aldri hatt og savnet mye i livet mitt :)
 
Jeg har hele tiden sagt at jeg vil ha 3. Nå er jeg gravid med nr 2, og nå føler jeg vi får se det litt ann om det blir flere [emoji14]
 
Jeg vil ha 3 og samboer vil ha 2 [emoji849] er gravid nå med nr 2, så får vi håpe det kommer en nr 3 senere [emoji28]
 
Jeg vil ha 3 totalt, kanskje 4, mannen vil ha 4, minst.
Vi får se om det hele tatt klaffer med en sammen først, og hvordan vi (han) takler svangerskapet. :laughing005
 
Back
Topp