Hvor mange barn er ønskedrømmen?

  • Trådstarter Moderator Wilma
  • Opprettet
Drømmen var tre, og det har vi
 
Det viktigste nå, er at vi i det minste får oppleve foreldrelykke èn gang i livet. [emoji173]️
Aller helst vil jeg ha 3, men får vi bare 1 kommer jeg til å være fornøyd. Da kan vi heller være fosterforeldre/adoptere, men vil veldig gjerne få oppleve vellykket svangerskap og fødsel en gang :)
 
Drømmen var ihvertfall 3 barn. nå kommer nr 3 i juli og vi har snakket litt om ett barn til [emoji4] Tror ikke jeg "rekker" flere enn ett barn til senere [emoji12]
(To forskjellige fedre)
 
Drømmen var opprinnelig 2. Men etter at vi mista nr 2 vil jeg ha 3 :D
 
Har alltid ønsket og sett for meg 3, men er usikker på om det er å ta seg vann over hodet for vår del..
 
Vet ikke hvor mange jeg har drømt om.
Samboeren og jeg har en frøken på 2 og en til på vei nå :). Pluss at jeg har en jente fra tidligere :). samboeren ønsker seg nok enda en, men vi får se etter denne babyen kommer :)
 
Dette er litt rart for meg, for jeg blir liksom aldri fornøyd. Når vi hadde bare et barn ønsket jeg kanskje 1 til. Så kom nummer 2 og drømmen om 3 kom med engang.
Så kom nummer tre, og trodde jeg skulle være veldig fornøyd (spesielt med mine svangerskap), men dessverre jeg drømmer litt om en til da minsten vår er 7 år. Men mannen er ferdig, så da er vel jeg det også :)
 
Drømmen er minst 2[emoji4] Så tar vi det derifra[emoji173]️ Ikke fått våres første enda, men vi håper det klaffer snart [emoji1]
 
Eg har to barn frå før og ein felles med mannen min. Han vil veldig gjerne ha ein til, eg må tenke på det. Var i utgangspunktet happy med tre.
 
Før jeg fikk barn så var drømmen 5-6 barn. Nå har vi to og det holder:p
 
Mannen vil ha 4, nå ble jeg usikker. [emoji23] Jeg vil ha 3, kanskje 4.
Om det skal bli fire så må han jaggu være flink i svangerskapet når det klaffer[emoji16]
 
Jeg vil egentlig ha fire. Men kroppen er ikke like enig, så tredjemann blir siste. Bekkenløsningen har blitt verre for hvert svangerskap, og jeg har ikke lyst til at det skal utvikle seg til å bli kronisk, så jeg tør rett og slett ikke. Også er det mer praktisk med tre da, plass i bilen og vi har nok soverom, så da blir det med tre. Blir nok bra det og! (skal dog sies at tanken må modnes, så mannen får ikke snippe før om etpar år....)
 
Tenkte egentlig ikke å få barn, men kanskje jeg nå ombestemmer meg og 2-3stk? (gravid med nr 1)
Får se hva som skjer. Men vi har så smått begynt å snakke på at det kunne vært greit å ha flere.
 
Venter nr 4 :) Ønsker 5, men mannen sier han er ferdig, så da er vel jeg også det :)
 
Jeg tenker i utgangspunktet to og er ganske sikker på det:) mannen derimot har alltid sagt minst tre maks fem:hilarious:
 
Back
Topp