Hvor mange barn er ønskedrømmen?

  • Trådstarter Moderator Wilma
  • Opprettet
Drømmen var egentlig 2.
Nå har vi 3 (alle planlagte), og nå vil jeg ikke ha fler
 
Jeg er egentlig litt usikker, venter nr 2nå og har veldig god tid til å tenke på det. Mannen vill ha 4barn.
 
Vil egentlig ha 3. Men har to og er fornøyd med det da :)

Jeg er ikke bygd for å gå gravid så.
 
Ja, drømmen var to og det har vi fått. Er veldig fornøyde med det både mannen og jeg.
 
Har alltid sett for meg to [emoji2] Har to barn nå [emoji173] Men skjer det at det kommer flere så er de velkommen, men blir nok ikke flere planlagte [emoji846]
 
Ingen var drømmen i utgangspunktet. Nå har jeg to og drømmen er tre. Det skjer nok ikke med mindre jeg bytter mann ;)
 
To hadde vært perfekt [emoji5]️ Er halvveis nå [emoji5]️
 
Har aldri hatt noen drøm, bare tenkt at vi får se. :) Kan se ut som vi kjører på med en nr 3, og da gir vi oss mens leken er god. :p
 
Ønsker 3+, men realiteten er litt annerledes. Prøver på første.
 
Jeg ønsket i utgangspunktet ingen, men når magen begynte å vokse kunne han ikke vært mere velkommen :)
Når ønsker jeg ikke et spesifikt tall, men begge kjønn. Får se om jeg er så heldig eller om jeg gir meg etter en gutt eller to til
 
Ønsker vel kansje 2, litt usikker enda. Trives jo så godt med en liten en. Kommer til å bli så bortskjemt atte [emoji38]
 
Har akkurat fått min første og ønsker meg foreløpig to stykker. Mannen ønsker seg fire :)
 
Drømmen er 3 for min del, 2 for mannen. Har 2 no, og etter 2 veldig tunge svangerskap ser det ut til at det blir med dei 2 :)
 
Back
Topp